جزئیات توزیع کارت و برگزاری سه آزمون استخدامی توسط جهاد دانشگاهی بوشهر

به گزارش ربات کشاورز بوشهر رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر عنوان کرد: کارت ورود به جلسه آزمون های استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی، استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران از روز گذشته سه شنبه ۱۷ تیرماه بر روی سامانه مرکز آزمون به آدرس www.hrtc.ir قرار گرفته است.
علی احمدی زاده در گفت و گو با روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان بوشهر بیان کرد: با مجوز رسمی وزارت بهداشت در خصوص بلامانع بودن برگزاری آزمون های استخدامی این آزمون در بوشهر نیز روز جمعه ۲۰ تیرماه هم زمان با سراسر کشور انجام می شود.
وی اشاره کرد: برگزاری پروسه آزمون با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی و همین طور اجرای پروتکل های سفارش شده شامل استفاده از ماسک، ضد عفونی محیط، فاصله گذاری اجتماعی و… همراه خواهد بود.

این مسئول با اشاره به لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط داوطلبان و عوامل اجرایی اظهار نمود: استفاده از ماسک برای همه افزاد حاضر در حوزه امتحانی، پیش از ورود به جلسه و حین برگزاری آزمون الزامی است. همین طور برمبنای دستورالعمل وزارت بهداشت، بخش باجه امانات در آزمون ها حذف شده، و لازم است که داوطلبان از همراه داشتن وسایل اضافی اجتناب کنند.
رئیس جهاد دانشگاهی بوشهر با اشاره به شرکت حدود ۴۸ هزار نفر در آزمونها اشاره کرد: در آزمون آموزشیاران نهضت برمبنای مفاد مندرج در دفترچه آزمون، نمره منفی لحاظ نخواهد شد و کسب حداقل ۵۰ درصد نمره برمبنای ضوابط اعلام شده، شرط قبولی در آزمون مذکور است؛ اما در آزمون های ثبت اسناد و املاک و صنایع شیر افراد برتر برمبنای کسب بیشترین امتیاز (نمره فضلی) در شغل انتخابی و بمنظور طی سایر مراحل آزمون شامل مصاحبه های عمومی و تخصصی مبتنی بر چند برابر ظرفیت معرفی می گردند.
احمدی زاده اشاره کرد: باجه های رفع نقص در ایام چهارشنبه و پنج شنبه ۱۸ و ۱۹ تیرماه آماده فعالیت بوده و پروسه آزمون نیز ساعت ۹ بامداد روز جمعه ۲۰ تیرماه انجام می شود. نتایج آزمون استخدامی، نیمه دوم مرداد بوسیله سامانه hrtc.ir به داوطلبان اعلام خواهد شد.

منبع: