انعقاد تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی لرستان و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان

ربات کشاورز: لرستان رئیس جهاد دانشگاهی لرستان از انعقاد تفاهم نامه همکاری این نهاد با اداره کل ثبت اسناد و املاک استان آگاهی داد.
دکتر سید علی نادر دهقانی امروز نوزدهم شهریورماه در دیدار با مهندس علی اکبر باقری مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان و در گفت و گو با ایسنا اظهار نمود: بمنظور توسعه همکاریهای علمی، فناوری و بهره مندی از ظرفیت ها و تجارب ثبت اسناد و املاک و جهاد دانشگاهی تفاهم نامه همکاری بین این دو دستگاه امضاء شد.
وی افزود: در این تفاهم نامه بر اجرای دوره های آموزشی، توانمندسازی و مهارت افزایی ویژه کارکنان، افراد، گروه های در رابطه با سازمان ثبت اسناد و املاک استان و برگزاری دوره های آموزشی برای پروژه های خاص این سازمان تاکید شد؛ همین طور در حوزه های فرهنگی، افکارسنجی، اطلاع رسانی و تولید محتوا، کارهای آموزشی، پژوهشی، رسانه و فرهنگ سازی مقرر است همکاری ها توسعه یابد.
دهقانی با اعلان اینکه در این نشست بحث پروژه ملی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و نقشه های کاداستر هم مطرح و مذاکراتی انجام شد، اشاره کرد: جهاد دانشگاهی بعنوان نهادی دانشگاهی و علمی این پروژه را به نحو شایسته ای در استان انجام خواهد داد که شامل جمع آوری دیتا، سازماندهی منابع انسانی و تجهیزات موردنیاز و ثبت آمار و ایجاد ساختاری برای گزارش گیری های شفاف است.
وی با اعلان اینکه توسعه همکاری ها بین جهاد دانشگاهی و دستگاه های اجرایی استان به کیفیت بخشی فعالیت آنها کمک می نماید، افزود: همین طور این همکاری ها کمک می نماید سازمان ها از تجارب علمی و دانشگاهی که جهاد دانشگاهی در طول سالیان متمادی کسب کرده استفاده کنند.
دهقانی افزود: با وجود نیروهای توانمند جهاد دانشگاهی و ارتباطات این نهاد در سطح ملی روند فعالیت سازمان های استان بهینه و نهایتا علمی تر شده و به خروجی های خوبی منتج خواهد شد.
عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی لرستان بیان کرد: در این نشست تلاش شد فعالیت، تجارب و توانمندی جهاد دانشگاهی را به سازمان ثبت اسناد و املاک استان معرفی نماییم و سازمان ثبت اسناد و املاک استان نیز بسیار استقبال کرد که از نگاه علمی آنها تشکر می کنم.
دهقانی با تاکید بر اینکه باید دقت نماییم و بدانیم در دنیای امروز که سرعت تحولات فناوری بالاست همه دستگاه ها و نهادها اهتمام کنند کارهای علمی و فنی و دانش بنیان انجام دهند، اشاره کرد: ثبت اسناد و املاک استان از پیشنهادات جهاد دانشگاهی در امتداد علمی کردن فعالیت ها و انجام کارهای علمی، پژوهشی، فرهنگی و فناوری بسیار استقبال کرد.
وی ادامه داد: در استان وجود چنین گروه ها و افرادی متقاضی اجرای دوره های آموزشی، پژوهشی و فناوری مبتنی بر دانش می تواند زمینه ای باشد تا سایر سازمان ها نیز در این فضا کار کرده و به نتیجه دلخواه دست یابند.

منبع: