استقرار دانش بنیانها در ۲شعبه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران فراخوانی در امتداد استقرار شرکتهای دانش بنیان در ۲ شعبه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران فومن و پاکدشت منتشر نمود.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از مهر، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برای عضویت و استقرار شرکت های فعال در شعبه پردیس ابوریحان و فومن منتشر نمود.
پارک علم و فناوری دانشگاه تهران بمنظور ایجاد بستر مناسب در امتداد ارتقا و توسعه علم و فناوری در حوزه علوم کشاورزی و صنایع وابسته، در نظر دارد نسبت به عضویت و استقرار شرکت های فناور و کارآفرین در شعبه پردیس ابوریحان (پاکدشت، بلوار امام رضا (ع)، پردیس ابوریحان دانشگاه تهران) اقدام نماید.
حوزه های فعالیت دانش بنیان ها برای حضور در شعبه پردیس ابوریحان (پاکدشت، بلوار امام رضا (ع)، پردیس ابوریحان دانشگاه تهران) شامل «علوم زراعی و تولید بذر، به نژادی و زیست فناوری گیاهی»، «علوم دام، طیور و پرورش زنبور عسل»، «علوم باغبانی، گیاهان دارویی و فضای سبز»، «فناوری صنایع غذایی»، «مهندسی آب»، «حشره شناسی و گیاه پزشکی»، «مکانیک بیوسیستم و ماشین آلات کشاورزی» می شود.
همچنین دانش بنیان ها بمنظور ایجاد بستر مناسب در امتداد ارتقا و توسعه علم و فناوری و کارآفرینی، می توانند نسبت به عضویت و استقرار شرکت های فناور و کارآفرین در پردیس فنی فومن (استان گیلان – شهرستان فومن – میدان پاسداران- خیابان شهید فرجود- کوی فرهنگیان- ساختمان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران) اقدام نمایند.