مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام کرد؛ اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی تا ۲۰ آبان

ربات کشاورز: بنا بر اعلام مرکز آزمون جهاددانشگاهی، نتایج اولیه آزمون های استخدامی کشوری شرکت کار و تامین اجتماعی «متعلق به سازمان تامین اجتماعی»، نیروگاه های شیروان و شهید کاوه قاین و دهیاری های تابعه استان گیلان تا ۲۰ آبان ماه توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می شود.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، آزمون استخدامی کشوری شرکت کار و تامین اجتماعی «متعلق به سازمان تامین اجتماعی»، نیروگاه های شیروان و شهید کاوه قاین و دهیاری های تابعه استان گیلان روز جمعه ۲ آبان ماه توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی انجام شد.
این آزمون ها به صورت سراسری در ۳۱ مرکز استان و ۱۷ شهرستان در ۸۳ حوزه امتحانی انجام شد که از مجموع ۲۷ هزار و ۶۵۰ نفر داوطلب آزمون حدود ۸۸ درصد کارت ورود به جلسه را دریافت نمودند.
گفتنی است، به سبب همه گیری ویروس کرونا این آزمون ها با حضور ناظران دانشگاه های علوم پزشکی و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی همچون، اهداء ماسک به تمامی داوطلبان، عدم ستاندن اثرانگشت از داوطلبان، نبود باجه امانات در حوزه های امتحانی، تفکیک داوطلبان دارای علایم ویروس کووید ۱۹ از سایر شرکت کنندگان و… انجام شد.
طبق اعلام مرکز آزمون جهاددانشگاهی نتایج اولیه آزمون ها تا ۲۰آبان ماه اعلام می شود و داوطلبان می توانند جهت آگاهی از نتایج به سایت این مرکز به آدرس www.hrtc.ir مراجعه و با ورود به پروفایل کاربری از نتیجه باخبر شوند.

منبع: