به همت جهاد دانشگاهی استان مرکزی؛ کتاب مدیریت کسب و کارهای نوپا در اراک رونمایی گردید

به گزارش ربات کشاورز مرکزی کتاب کسب و کارهای نوپا(استارت آپ ها) تالیف سیده معصومه غمخواری به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان مرکزی رونمایی گردید.
مهدی ثامنی مدیرکل نهاد کتابخانه های استان مرکزی در آئین رونمایی این کتاب با تکیه بر اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه اظهار نمود: برگزاری آئین رونمایی از کتب یکی از اقداماتی است که می تواند به ترویج فرهنگ کتابخوانی کمک کرده و مبین اهمیت جایگاه کتاب در جامعه باشد.
وی ابراز امیدواری کرد که این اقدام در سرتاسر کشور تسری پیدا کند و اضافه کرد: نهاد کتابخانه ها تلاش می کند اهمیت مطالعه را برای مردم تبیین کند، بر این اساس این نهاد آماده پشتیبانی از جهاد دانشگاهی استان جهت راه اندازی کتابفروشی ۱۶ در اراک است.
ثامنی همینطور پیشنهاد کرد که جهاددانشگاهی علاوه بر راه اندازی کتابفروشی ۱۶ راه اندازی پانسیون کتاب را برای مشتاقان مطالعه در دستور کار قرار دهد و اظهار داشت: نهاد کتابخانه های استان در این خصوص هم آماده همکاری با جهاد دانشگاهی است.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، مسعود شهرجردی رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی هم در این آئین اظهار داشت: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی علاوه بر انجام فعالیتهایی همچون انتشار کتب و برگزاری آئین رونمایی کتب انتشار یافته در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی، برگزاری مسابقات دفاع سه دقیقه ای از رساله را برای مقاطع ارشد و دکترا به انجام می رساند.
وی با اشاره به اینکه سال جاری پنجمین دوره این مسابقات برگزار می شود، اظهار نمود: جهاد دانشگاهی با عنایت به این که ۱۶ آذر تحت عنوان روز دانشجو نامگذاری شده و تاسیس این نهاد هم در همین روز اتفاق افتاده تصمیم گرفت کتابفروشی های خود در سرتاسر کشور را تحت عنوان “کتابفروشی ۱۶” نامگذاری کند.
بر طبق این گزارش، سیده معصومه غمخواری مولف کتاب مدیریت کسب و کارهای نوپا هم که از راه ویدئوکنفرانس در این آئین حاضر شده بود، اظهار داشت: این کتاب می تواند به افراد مختلف در راه راه اندازی کسب و کار کمک کرده و به سوالات افراد در این حوزه پاسخ دهد.

وی با اشاره به اینکه این کتاب در ۷ فصل به رشته تحریر درآمده است، اضافه کرد: مثال های کاربردی در این کتاب به درک مسائل و موارد گفته شده برای خواننده کمک بسیاری خواهد نمود و اساتید، اعضای هیات علمی و دانشجویان در حوزه مدیریت و دیگر حوزه ها می توانند از این کتاب بهره مند شوند.
بر طبق این گزارش، این کتاب که در این آئین رونمایی گردید، در ۱۷۷ صفحه با تیراژ هزار جلد انتشار یافته و به قیمت ۳۰ هزار تومان به فروش می رسد.