همزمان با هفته پژوهش؛ سامانه نظرسنجی ایسپای جهاددانشگاهی رونمایی می شود

ربات کشاورز: همزمان با هفته پژوهش، نشست علمی «حکمرانی مبتنی بر داده و اطلاعات» با حضور رئیس جهاددانشگاهی، مشاور رئیس جمهور و رئیس مرکز بررسی های راهبردی ریاست جمهوری انجام می شود. در این مراسم همین طور از آخرین نسخه «سامانه نظرسنجی ایسپا» رونمایی می شود.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، نشست علمی «حکمرانی مبتنی بر داده و اطلاعات را در تاریخ ۲۵ آذرماه از ساعت ۸: ۰۰ تا ۱۰: ۰۰ برگزار می نماید. این جلسه با حضور دکتر حمید رضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی، دکتر حسامالدین آشنا، مشاور رئیس جمهور و رئیس مرکز بررسیهای راهبردی ریاست جمهوری، اعضای هیات مدیره ایسپا، معاونان فرهنگی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی و مدیران اجرائی شعب ایسپا برگزار می گردد.

در این مراسم همین طور از آخرین نسخه «سامانه نظرسنجی ایسپا» رونمایی می شود. این سامانه بومی، ماحصل تلاش جمعی همکاران مجموعه ایسپا بوده و ضمن برخورداری از امنیت بالا در حفظ و نگهداری اطلاعات، قابلیت رصد نتایج نظرسنجی همزمان با مرحله گردآوری اطلاعات و افزایش کیفیت اطلاعات گردآوری شده و نیز حذف کاغذ و احترام به طبیعت را نیز دارا میباشد.

به گزارش روابط عمومی ایسپا، در این جلسه از کتاب «پیمایش ملی کیفیت زندگی مردم ایران برمبنای پرسشنامه سازمان سلامت جهان» که حاصل اجرای موج دوم پیمایش ملی کیفیت زندگی با جامعه آماری افراد بالای ۱۸ سال ساکن در شهر و روستاهای ۳۱ استان کشور با اندازه نمونه ۱۲۰۰۰ در سال ۱۳۹۸ است، نیز رونمایی می شود.

منبع: