رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور: جهاددانشگاهی با قدرت علم به عزت کشور کمک کرده است

به گزارش ربات کشاورز قم مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کشور اشاره کرد: جهاد دانشگاهی تاریخچه ای درخشان برای خدمت در پایه علم ودانش دارد و البته که مبانی قدرت، عزت و اقتدار علم و دانش است. به شما تبریک میگویم که راه صحیحی را انتخاب نموده اید و ازطریق علم به عزت واقتدار ملت کمک می کنید.
حجت الاسلام والمسلمین ربانی امروز در دیدار با دکتر طیبی رئیس و مدیران عالی جهاددانشگاهی کشور که در مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور در قم برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت فاطمه زهرا(س)، عنوان کرد: ۹ دی حماسه و انقلابی بزرگ بود که باید در خاطره ها ثبت گردد؛ برای اینکه ملت ایران به درستی بصیرت خودرا نشان دادند و نقشه های دشمنان را نقش برآب کردند.
وی در ارتباط با امضای تفاهم نامه جهاد دانشگاهی و حوزه علمیه اظهار نمود: خدا را سپاسگزارم که این دو ظرفیت با هم پیوند می خورد؛ برای اینکه می تواند نتیجه ارزشمندی را برای امت اسلام و مردم ایران در پیشبرد اهداف انقلاب به ارمغان بیاورد.
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کشور اشاره کرد: جهاد دانشگاهی تاریخچه ای درخشان برای خدمت در پایه علم و دانش دارد و صد البته که مبانی قدرت، عزت و اقتدار علم و دانش است و اگر غربی ها به قدرت رسیدند به خاطرعلم است و به مجموعه جهاددانشگاهی تبریک میگویم که راه صحیحی را انتخاب نموده و ازطریق علم به عزت واقتدار ملت کمک می نماید.
حجت الاسلام ربانی عنوان کرد: اگر جریان علمی با مجموعه های علمی دیگر پیوند بخورد هم افزایی بهتری را خواهد داشت ونتایج مضاعف و فوق تصوریی رقم خواهد خورد و امیدوارم این کارها متوقف به امضا و تفاهم نامه نباشد
وی با ابراز خرسندی نسبت به اجرای قبل از امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین مرکز خدمات حوزه و جهاددانشگاهی اظهار داشت: خوشبختانه بار دیگر ثابت شد نهادی که نام جهادی دارد چنین فعالیت مثمر ثمر و جهادی را برای خدمت به آحاد مردم و قشر روحانیت در ابعاد مختلف ارائه می کند. این امر، معنای واقعی جهاد را رسانده است. آرمان های انقلاب نیازمند مجاهدت های بسیاری است و امیدوارم این همکاری تبدیل به الگویی برای کشورشود.

منبع: