سرپرست جهاد دانشگاهی استان: ۱۶ رویداد کارآفرینی در جهاد دانشگاهی لرستان

به گزارش ربات کشاورز لرستان سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان اظهار داشت: تا آخر سال جاری ۱۶ رویداد کارآفرینی در جهاد دانشگاهی استان انجام می شود.
دکتر امین سلاحورزیان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه در رویدادهای کارآفرینی به صورت کلی و مختصر مفاهیم پایه ای و روند راه اندازی کسب وکار برای مخاطبان توضیح داده می شود و شرکت کنندگان در باقی رویداد کارهای گروهی انجام می دهند، اضافه کرد: تا آخر سال جاری ۱۶ رویداد کارآفرینی در جهاد دانشگاهی استان برگزار می گردد.
وی افزود: این فعالیت ها موجب می شوند افراد تلخی و شیرینی کارهایی را که استارت آپ ها بطور معمول انجام می دهند به چشم دیده و آنها را در محیطی امن و در سطحی پایین تر تجربه کنند.
سلاحورزیان تصریح کرد: معمولاً منتورهایی در طول برنامه همراه شرکت کنندگان هستند تا هم تجربه خودرا به آنها منتقل کنند و هم یادگیری مخاطبان از رویداد را بالا برند.
سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان اشاره کرد: در طول سال رویدادهای مختلفی با محوریت کسب وکار و کسب درآمد در مرکز رشد جهاد دانشگاهی استان برگزار می گردد.
این مسئول افزود: تا حالا رویدادهایی با عناوینی همچون راه اندازی کسب وکار در حوزه صنایع دستی، استارآپ و مراحل راه اندازی آن، اینترنت و فرصت های درآمدزایی در گردشگری لرستان و… برگزار شده است.
وی بیان کرد: خوشبختانه استقبال جوانان خلاق و کارآفرین استان از برگزاری این رویدادها بسیار عالی است و امیدواریم با کمک این آموزش ها بتوانیم ذهن جوانان را برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی باز نماییم.
سلاحورزیان اضافه کرد: در امتداد اجرای برنامه شتابدهی کسب وکارهای فناورانه جوانان به همت مرکز رشد جهاددانشگاهی رویدادهای دورهمی وبیناری دیدار با موضوعات معلمی بر قواعد استراتژی در استارتاپ ها، خلاقیت در طراحی بسته بندی و راه اندازی کسب وکار در حوزه صنایع دستی ماه گذشته انجام شد.

منبع: