بهترین روش تبادلات ارزی و بهترین صرافی انلاین در کشور

ربات کشاورز: در مجموعه صرافر بیش از ۷۰ نوع حساب و اکانت ارزی تحت بستر شبکه ارزی بین المللی پشتیبانی و ارائه میشود.

امروز قصد داریم به معرفی صرافی آنلاین در کشور بپردازیم ، همچنین بهترین روش های تبادلات ارزی و افتتاح حساب ارزی در کشور را مورد بررسی قرار دهیم ، یکی از برترین حساب های ارزی و قابل شارژ بمنظور انجام هرگونه تبادل مالی بین المللی عبارتند از:  خرید و فروش وب مانی ،  خرید و فروش پرفکت مانی ،  خرید و فروش پی پال و …. میباشد .

اکانت ارزی وب مانی

شبکه ارزی وبمانی (webmoney)، یک سامانهٔ پرداخت الکترونیکی سریع و محیطی برای کسب و کارهای آنلاین است که امکان انجام تراکنش‌های مالی را در کوتاهترین زمان ممکن و بدون نیاز به حساب بانکی یا کارت اعتباری و یا سایر الزامات فراهم می‌کند. این تراکنش‌ها بسیار امن، غیرقابل بازگشت و غیرقابل شناسایی هستند. در حال حاضر حدود بیش از ۶ میلیون کاربر در جهان از خدمت وب‌مانی استفاده می‌کنند و روز به روز امکانات و خدمات وب‌مانی و همچنین کاربران این پول الکترونیکی رو به افزایش است. مهم‌ترین ویژگی این سامانه پول الکترونیکی برخورداری از امنیت بالا است.

اکانت ارزی پرفکت مانی

یکی دیگر از انواع حساب های ارزی بین المللی که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است ، حساب پرفکت مانی میباشد ، پرفکت مانی بواسطه ایجاد ارزهای دیجیتال در بستر شبکه خود توانسته جایگاه خود را در میان رقبایی همچون وب مانی و… پیدا کند .

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی برای پرداخت‌های غیر نقدی در اینترنت است که در سال ۲۰۰۷ ایجاد و پایه گذاری شده‌است ، این سیستم از نظر حقوقی  ثبت شده در پاناما، دفتر مرکزی و خدمات عملیاتی آن در زوریخ می‌باشد. همچنین دارای چندین دفتر در مناطق مختلف جهان از جمله در هنگ کنگ و جزایر ویرجین بریتانیا می‌باشد.

پزفکت مانی هم اکنون با بیش از ۱۲سال کار در بازار جهانی سیستم‌های پرداخت، حضور خود را در مناطق مختلف بطور چشمگیری گسترش و توسعه داده و در حال حاضر در ۱۱ کشور ایران، اوکراین، نیجریه، روسیه، پاکستان، بنگلادش، ساحل عاج، قزاقستان، اندونزی، ویتنام، هند فعالیت دارد.

تعداد کاربران ان به بیش از ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ و بیزنس‌های متصل به این سیستم بیش از ۵۰٬۰۰۰ است. همچنین بیش از ۲۵۰ صرافی معتبر در سراسر جهان وجود دارد که هر کاربر می‌تواند ارز الکترونیکی پرفکت مان را با ارزهای مختلف دیگر مبادله کند یا ارز الکترونیکی پرفکت مانی را به کارتهای ویزا یا مستر واریز کند.

در حال حاضر پرفکت مانی خدمات گسترده‌ای را در بخش‌های B2C و B2B ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از برنامه ای که برای دو سیستم عامل در دسترس است: سیستم عامل iOS و Android و همچنین از طریق کامپیوتر از سیستم پرفکت مانی استفاده کنید.

 

در مجموعه صرافر بیش از ۷۰ نوع حساب و اکانت ارزی تحت بستر شبکه ارزی بین المللی پشتیبانی و ارائه میشود ، کلیه متقاضیان بمنظور کسب اطلاعات بیشتر در حوزه انواع حساب های ارزی و تبادلات مالی بین المللی می توانند به ادرس سایت رسمی مجموعه به نشانی sarafer.com مراجعه نمایند .