با حضور دکتر طیبی در روز تعاون انجام گرفت؛ شروع راه اندازی مجتمع مسکونی ۲۱۰ واحدی تعاونی مسکن اعضای جهاددانشگاهی

ربات کشاورز: با حضور رئیس جهاددانشگاهی همزمان با روز تعاون، راه اندازی مجتمع مسکونی ۲۱۰ واحدی تعاونی مسکن اعضای جهاددانشگاهی بصورت رسمی شروع شد.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، راه اندازی مجتمع مسکونی ۲۱۰ واحدی تعاونی مسکن اعضای جهاددانشگاهی عصر روز شنبه، ۱۳ شهریور ماه، همزمان با روز تعاون با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رئیس جهاددانشگاهی و اعضای هیات مدیره تعاونی مسکن این نهاد بصورت رسمی شروع شد.

دکتر طیبی در این مراسم ضمن اشاره به این که این مجتمع بزرگترین پروژه رفاهی جهاددانشگاهی است، اظهار داشت: تمام تلاش این بود تا با تهیه زمین بزرگتری در تهران که تعداد آن هم کم هست، اهتمام نماییم اعضای بیشتری بتوانند در این پرژه سهیم شوند.

رییس جهاددانشگاهی ضمن اشاره به این که برنامه بعدی رفاهی برای اعضای جهاددانشگاهی راه اندازی مهمانسرای بزرگ این نهاد در چابکسر است، افزود: همین طور راه اندازی مجتمع های رفاهی قشم، گرگان و سرعین به انتها رسیده که امیدواریم بتوانیم خدمات مناسب تری به همکاران در سطح کشور ارائه دهیم.

وی با ابراز امیدواری از این که این مجتمع زودتر از زمان پیش بینی شده به پایان رسد، اظهار داشت: باید اینطور کارها در استانها توسعه پیدا کند تا همکاران در سراسر کشور با شرایط مناسب بتوانند صاحب مسکن شوند.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی، دکتر بهروز بادکو، رئیس هیات مدیره تعاونی مسکن اعضای جهاددانشگاهی نیز به ارائه گزارشی از پروسه خرید زمین، دریافت مجوز و نحوه راه اندازی این مجتمع مسکونی پرادخت و اظهار داشت: کوشش برای صرفه جویی در هزینه های دریافت مجوز و مشکلاتی چون تعطیلات تهران بواسطه همه گیری ویروس کرونا سبب شد تا کمی صدر مجوز به طول انجامد که با تلاش همکاران امیدواریم مراحل ساخت این مجتمع ۲۱۰ واحدی را در چهل ماه به پایان برسانیم.

بر اساس اعلام دکتر بادکو، مجتمع مسکونی ۲۱۰ واحدی تعاونی مسکن اعضای جهاددانشگاهی در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۱۲۵ متر، با ۳۶ هزار متر مربع بنا در منطقه ۲ تهران، خیابان شهید گلاب راه اندازی می شود.

منبع: