بازدید روسای دانشگاه علمی کاربردی و جهاددانشگاهی فارس از مرکز شیراز

فارس همزمان با سراسر کشور، آموزش حضوری در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی در شیراز با حضور روسای دانشگاه جامع علمی کاربردی و رییس جهاد دانشگاهی فارس و با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی شروع شد.
همزمان با سراسر کشور، آموزش حضوری در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی در شیراز با حضور روسای دانشگاه جامع علمی کاربردی و رییس جهاد دانشگاهی فارس و با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی شروع شد.
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس در حاشیه بازدید از دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز در گفت و گو با ایسنا، از استاندارد بودن امکانات و رعایت پروتکلهای بهداشتی در میان دانشجویان و کارکنان این مرکز، اعلام رضایت کرد.
دکتر حبیب دانش منش با اعلان اینکه سلامت مدرسان، اساتید و دانشجویان، اولویت است، اظهار داشت: خوشبختانه در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی، تمام شرایط برای حضور دانشجویان در استانداردترین حالت ممکن برقرار است.
او اشاره کرد: کلاس حضوری در بُعد اجتماعی نیز بسیار حائز اهمیت می باشد و باید به پایداری حضور دانشجو در دانشگاه مستحکم باشیم.
رییس جهاددانشگاهی استان فارس نیز اظهار داشت: اکنون بیش از ۶۰۰ دانشجو، در دوره های کاردانی و کارشناسی در رشته های مختلف در این مرکز مشغول به تحصیل هستند.
دکتر مظاهر بابایی با بیان اینکه، مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی فارس، در اجرای آموزش غیرحضوری نیز پیشرو و کارآمد عمل کرده است.
وی اشاره کرد که شروع روند حضوری شدن کلاس های درس در این مرکز، با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی ابلاغی از طرف ستادمدیریت کرونا و با نظارت دقیق، دنبال شده است.
رییس جهاددانشگاهی استان فارس با اعلان اینکه همه اساتید، کارکنان و دانشجویان جهت شرکت در کلاسهای حضوری، باید کارت واکسن داشته باشند، اظهار داشت: در بدو ورود، درجه تب افراد چک شده و همه پروتکل ها خصوصا فاصله گذاری اجتماعی، کاملا رعایت می شود.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، با مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا، اجازه بازگشایی دانشگاه ها و مدارس متوسطه دوم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از شنبه ۱۵ آبانماه داده شده است.