با حضور معاون آموزشی جهاد دانشگاهی برگزار شد مراسم گرامیداشت روز دانشجو در پژوهشگاه رویان

ربات کشاورز: مراسم بزرگداشت روز دانشجو در پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی با تلاش و همکاری کانون دانشجویان، شورای فرهنگی، معاونت آموزشی این پژوهشگاه و دانشکده تکنولوژی های جدید پزشکی جهاد دانشگاهی اجرا شد.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، دکتر شاهوردی، رییس پژوهشگاه رویان در این مراسم بعد از پخش تلاوت آیاتی از قرآن کریم، ضمن پاسداشت شهدای دانشجوی ۱۳۳۲ و با اشاره به فلسفه گرامیداشت روز دانشجو، به حاضران در سالن و همین طور فضای مجازی (پخش زنده اینستاگرام) خیر مقدم گفت.

دکتر بیجندی، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی نیز در این مراسم به موضوع شایع شده مهاجرت پرداخت و مؤلفه های اصلی دخیل در تشویق دانشجویان به مهاجرت و نتایج کلی آنرا بیان کرد.

در ادامه ویدئو کلیپی شامل صحبت های دانشجویان در ارتباط با مسئله مهاجرت با عنوان “دنیای دیگران” پخش گردید که حاصل تلاش واحد سمعی و بصری معاونت آموزشی و مشارکت کانون دانشجویان بود. تکمیل و جمع بندی مطالب ارائه شده از طرف دکتر عزیزی، روانشناس انجام شد.

دکتر رضا عمانی سامانی، عضو هنرمند هیئت علمی پژوهشگاه رویان نیز لحظاتی را با آواز در سالن رقم زد. یکی دیگر از بخش های این مراسم بیان تجربیات جهادگران بود که تجربه مهاجرت به کشورهای دیگر دنیا را داشتند، اما به دلایلی به کشور بازگشته بودند.

همچنین اجرای برنامه بر عهده میهمان پژوهشگاه رویان؛ عبدالله مقدمی، شاعر جوان و طنزپرداز بود.

به نقل از پژوهشگاه رویان، دکتر فتحی، معاون آموزشی پژوهشگاه رویان نیز در این مراسم ضمن سپاسگذاری از عوامل برگزاری، تأسیس نخستین کانون دانشجویی پژوهشگاه رویان و اعضای آنرا اعلام نمود و اهداف تشکیل کانون دانشجویان را توضیح داد.

در اختتام این مراسم، به قید قرعه به سه نفر از دانشجویانی که به پرسش های مطرح شده پاسخ صحیح داده بودند، جوایزی اهدا و در نهایت از میهمانان پذیرایی شد.

منبع: