معاون استاندار لرستان: جهاد دانشگاهی روی معضل شناسی استان کار کند

ربات کشاورز: لرستان معاون استاندار لرستان اظهار داشت: جهاددانشگاهی روی معضل شناسی استان کار کند.
دکتر بهرام ستاری در دیدار رئیس و معاونین جهاد دانشگاهی لرستان با اشاره به اینکه به برخی از دستگاه‎ها اعتقاد ویژه داریم و نهادهای انقلابی یکی از آن جایگاه‎هاست، افزود: جهاد دانشگاهی ثمره ادغام نهادهای انقلابی در دانشگاه است و انصافا همیشه در مباحث نوین پیش‎قدم بوده‎اند.
وی بیان نمود: ازاین رو به علت رویکرد علمی بودن این نهاد می‎تواند به سادگی مشکلات را شناسایی و راهکار عملی عرضه بدهد.
ستاری ضمن اشاره به دستاوردهای جهاددانشگاهی در کشور اضافه کرد: در لرستان به مدیران همواره دو نکته را یادآور می‎شوم و آن این است که قوام و دوام نظام جمهوری اسلامی به عملکرد مدیران اجرایی می باشد و نظام باید با عنایت به شعارهایی که دارد پاسخ‎گوی نیاز مردم باشد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به اینکه در عمر چهل ساله نظام با تهدیدهای مختلف و گوناگونی مواجه بوده است، افزود: متاسفانه در عرصه اقتصادی با مشکلاتی روبرو بودیم و پاشنه آشیل اقتصادی‎مان ضعیف است. عملا تحرکی هم وجود نداشت اما نباید به گذشته برگشت و در دولت مردمی نمی‎توانیم بگوییم نمی‎شود بلکه وظیفه داریم امید را به مردم و جامعه برگردانیم.
وی تصریح کرد: باید با رفتار صادقانه و عملکرد مثبت این مهم را محقق نماییم ازاین رو لزوم دارد رفتار، گفتار و عملکرد صادقانه داشته باشیم.
ستاری با تکیه بر این که همه ما در برابر مسئولیتی که داریم باید در پیشگاه خداوند پاسخ‎گو باشیم، افزود: می‎توان کار کرد اما لازمه آن بازدید میدانی است و باید کار و هدف‎مان را بشناسیم.
معاون استاندار لرستان بر ضرورت همکاری جهاد دانشگاهی با مدیریت استان تصریح کرد و در ادامه اظهار داشت: جهاد دانشگاهی روی معضل شناسی استان کار کند و اگر این مساله حل شود می‎توان تا حدودی امید را به جامعه وارد کرد چونکه همدلی، هماهنگی و پیگیری در استان شکل می‎گیرد.
در این دیدار دکتر امین سلاحورزیان ضمن عرضه گزارشی مختصر از عملکرد این واحد در استان اظهار داشت: جهاددانشگاهی بعنوان بازویی توانمند یاری گر مدیریت ارشد استان است و در راه توسعه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود.

منبع: