فراخوان مسابقه ملی دفاع سه دقیقه ای پایان نامه ویژه دانشجویان هنر

ربات کشاورز: معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر فراخوان ششمین دوره مسابقه ملی دفاع سه دقیقه پایان نامه ویژه دانشجویان دانشگاه های هنری سراسر کشور را منتشر نمود.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای (۳MT) بستری برای رشد و تقویت مهارت های ارتباطی، بیانی و ایده پردازی در دانشجویان و فرصتی برای برقراری ارتباط بین فضای دانشگاه، صنعت و جامعه و کاربردی کردن تحقیقات و تحقیقات دانشجویی است.
این مسابقات از سال ۲۰۰۸ میلادی در دانشگاه کوئینزلند استرالیا شروع شده و هم اکنون در تعداد زیادی از دانشگاه های معتبر دنیا اجرا می شود. در ایران به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی این مسابقات از سال ۱۳۹۵ شروع شد و تا حالا پنج دوره از آن برگزار شده است.
تنها فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری یکی از رشته های هنری و یا در رابطه با هنر امکان شرکت در این فراخوان را دارند و بایستی در عرض ۳ دقیقه به ارائه پایان نامه خود با تاکید بر جنبه¬های کاربردی و دستاوردهای آن بپردازند.
دانش آموختگانی که از شروع سال تحصیلی ۹۷-۹۶ تا اختتام مهرماه سال ۱۴۰۰ از پایان نامه خود دفاع کرده باشند و همین طور دانشجویانی که پروپوزال پایان نامه خودرا تا اختتام آبان ماه ۱۴۰۱ به تصویب رسانده اند، می توانند در این دوره از مسابقات شرکت نمایند.
برمبنای فراخوان پخش شده، این رویداد به طور آنلاین و در روز دوم اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار می شود و فرد منتخب علاوه بر دریافت جایزه ارزنده، به مرحله بعدی این مسابقات که در سطح کشوری برگزار می گردد راه پیدا خواهدنمود.
مهلت ثبت نام در این رویداد ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ اعلام شده و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https: //roytab.ir/defaehonar مراجعه نمایند. همین طور شماره واتساپ ۰۹۰۲۴۲۶۳۰۰۵ جهت پاسخ به سوالات علاقه مندان در دسترس می باشد.
رویداد ششمین دوره مسابقه ملی دفاع سه دقیقه پایان نامه ویژه دانشجویان هنری سراسر کشور به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر و با حمایت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و در روز دوم اسفندماه جاری برگزار می شود.