فراخوان مرکز نوآوری و شتابدهی سازمان جهاد دانشگاهی تهران برای حمایت و همکاری

به گزارش ربات کشاورز مرکز نوآوری و شتابدهی سازمان جهاد دانشگاهی تهران جهت جلب حمایت و همکاری نوآوران، استارت آپ ها و کسب و کارهای نوپای آموزشی با این مرکز فراخوان داد.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، مرکز نوآوری و شتابدهی «جهت» وابسته به سازمان جهاد دانشگاهی تهران اعلام نمود که با هدف پشتیبانی از اشخاص حقیقی و حقوقی دارای ایده/ محصول/ فناوری، استارت آپ ها و کسب و کارهای نوپا در زمینه آموزش و توسعه منابع انسانی فعالیت خویش را شروع کرده و آماده دریافت طرح ها و پیشنهادها برای همکاری و مشارکت است.
برپایه آنچه در این فراخوان اعلام شده است: تأمین مالی و سرمایه گذاری، تولید و عرضه مشترک محصولات و خدمات آموزشی، نمونه سازی و اجرای پایلوت طرح ها و خدمات آموزشی، تجاری سازی دستاوردهای پژوهش و فناوری در رابطه با آموزش و منابع انسانی از روش های حمایت و مشارکت علاقه مندان است.
توسعه بازار محصولات و خدمات، تأمین زیرساخت های فنی و تخصصی برای طراحی و توسعه محصولات و فناوری های جدید، استقرار در مرکز نوآوری و عرضه خدمات مشاوره و منتورینگ تخصصی از دیگر شیوه های حمایت و مشارکت منظور شده است.
علاقه مندان می توانند درخواست ها و پیشنهادهای خویش را از راه سایت مرکز نوآوری و شتابدهی “جهت” به نشانی www.jahatic.ir ویا http: //jahatic.ir/facalendar/2589 لینک دریافت کاربرگ و ارسال ایده و یا با شماره تماس ۰۲۱-۸۴۶۵۱۴۲۰ عرضه کنند.
مرکز نوآوری و شتابدهی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، به نشانی تهران، بلوار کشاورز، بین خیابان های طوس و فلسطین، پلاک ۱۱۸، مجتمع آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران طبقه ۴ جهت رجوع حضوری برای طرح ایده و پیشنهادات آماده است.
علاقه مندان باید حداکثر تا ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ طرح و ایده خویش را از روش های فوق عرضه کنند.
مرکز نوآوری و شتابدهی هم حداکثر طی ۲ هفته بعد از دریافت هر پیشنهاد نتیجه بررسی های اولیه را اعلام و از عرضه دهندگان پیشنهادهای برتر برای مذاکره دعوت خواهد نمود.

منبع: