تمدید مهلت ارسال چکیده به کنفرانس بین المللی پژوهش های نشر

دبیرخانه دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نشر اعلام کرد، به دنبال استقبال پژوهشگران و استادان مهلت دریافت چکیده جهت شرکت در این کنفرانس تا آخر اردیبهشت ماه تمدید شده است.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، دبیرخانه «دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نشر» از استقبال گسترده پژوهشگران از این کنفرانس اطلاع داد و اعلام کرد، مهلت دریافت چکیده جهت شرکت در این رویداد علمی پژوهشی تا آخر اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ تمدید شده است.
برپایه اعلام دبیرخانه، شرکت و عرضه مقاله در کنفرانس بین المللی پژوهش های نشر، بدون هزینه ثبت نام است و چکیده مقالات پذیرش شده در این کنفرانس هم در پایگاه های علمی معتبر نظیر ISC و SID نمایه می شود.
محور اصلی این کنفرانس که به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و با همکاری دانشگاه علم وفرهنگ برگزار می شود، آثار پژوهشی در رابطه با حوزه نشر اعمّ از فرصت ها و چالش های نشر دانشگاهی، اقتصاد و بازاریابی نشر، سیاستگذاری نشر، مخاطب شناسی، نیازسنجی و تولید محتوا، مالکیت فکری، حقوق معنوی و اخلاق حرفه ای در نشر، فناوری های نرم و سخت در چاپ و نشر، نشر الکترونیک و تولید محتوای دیجیتال، ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، کتاب داری، علم اطلاعات و دانش شناسی ست.
بخش ویژه این کنفرانس هم با عنوان «ادبیات معاصر ایران؛ ابعاد فرهنگی» است که محورهای فرهنگ عامّه و ادبیات فولکلور، نظریه و روش پژوهش در ادبیات معاصر، جریان شناسی شعر معاصر، جریان شناسی نثر معاصر، ادبیات پایداری و مقاومت، ابعاد فرهنگی ادبیات کودک و نوجوان، نقد ادبی و روایت شناسی، ترجمه و ادبیات معاصر و ترویج زبان و ادب فارسی را در برمی گیرد.
علاقه مندان جهت شرکت در دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نشر باید چکیده مقاله خویش را در ۲۰۰ تا ۲۵۰ کلمه تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه از راه پایگاه اینترنتی این کنفرانس به نشانی http: //pubconf.isba.ir ارسال نمایند. همینطور آنها برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این رویداد می توانند به پایگاه اینترنتی کنفرانس به نشانی http: //pubconf.isba.ir رجوع کنند یا با شماره ۰۲۱۶۶۹۵۲۷۲۷ تماس بگیرند.

منبع: