پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی برگزار می کند وبینار روش های جداسازی اسپرم برای استفاده در درمان ناباروری

به گزارش ربات کشاورز پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی وبینار روش های جداسازی اسپرم برای استفاده در درمان ناباروری را برگزار می نماید.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، مرکز تحقیقات پزشکی تولید مثل رویان و پژوهشکده زیست فناوری رویان اصفهان، وبینار “روش های جداسازی اسپرم برای استفاده در درمان ناباروری” را با امتیاز بازآموزی در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۳ الی ۱۴ به صورت مجازی برگزار می نماید. دکتر محمدحسین نصر اصفهانی، رئیس پژوهشکده زیست فناوری رویان اصفهان، دبیری علمی این وبینار را برعهده دارد.

ارائه آخرین دستاوردهای علمی و کاربردی در ارتباط با روش های جداسازی اسپرم؛ آشنایی با مزایا و معایب روش های نوین جداسازی اسپرم در مقایسه با روش های روتین جداسازی اسپرم؛ معرفی روش های روتین و نوین جداسازی اسپرم برای استفاده در درمان ناباروری، سرفصل های این وبینار اعلام شده است.

گروه هدف وبینار “روش های جداسازی اسپرم برای استفاده در درمان ناباروری” تمامی رشته های علوم پایه و رشته های در رابطه با ناباروری هستند. این وبینار دارای یک امتیاز بازآموزی برای دکترای بیوشیمی بالینی، دکترای علوم آزمایشگاهی، دکترای علوم تشریح، دکترای بیولوژی تولیدمثل و ۰.۷۵ امتیاز برای کارشناسی ارشد بیوشیمی بالینی و علوم تشریح است.

علاقه مندان جهت کسب امتیاز بازآموزی باید از راه سایت اداره کل آموزش مداوم جامعه پزشکی کشور به آدرس www.ircme.ir ثبت نام خویش را تکمیل کنند. سایر علاقه مندان می توانند از راه سایت معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان برای شرکت در این وبینار اقدام نمایند.

منبع: