توسط پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی انجام می شود؛ بررسی نقش و جایگاه نهادسازی در توسعه، رفاه و پیشگیری از ایجاد و تثبیت تله های فضایی فقر

ربات کشاورز: اولین نشست تخصصی کارگروه سکونت گاه های غیررسمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی با عنوان نقش و جایگاه نهادسازی در توسعه، رفاه و پیشگیری از ایجاد و تثبیت تله های فضایی فقر (به ویژه در شکل سکونت گاه های غیررسمی) برگزار می گردد.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، اولین جلسه تخصصی کارگروه سکونت گاه های غیررسمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی با عنوان «نقش و جایگاه نهادسازی در توسعه، رفاه و پیشگیری از ایجاد و تثبیت تله های فضایی فقر (به ویژه در شکل سکونت گاه های غیررسمی)» در روز دوشنبه ۹ خرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۴ الی ۱۵: ۳۰ به صورت مجازی برگزار می شود. در این جلسه کمال اطهاری پژوهشگر توسعه بعنوان سخنران حضور دارد و به مباحثی همچون نهادسازی، تله توسعه در ایران، تله های فضایی فقر، کاستی ها و توان ها و همینطور الزامات و پیشنهادات مبحث خواهد پرداخت.
همینطور حمید رمضانی عضو هیأت علمی و شورای راهبری کارگروه سکونت گاه های غیررسمی پژوهشگاه در ارتباط با این نشست تخصصی بیان داشت: این سلسله نشست ها در جهت اجرای برنامه علمی پژوهشی “سکونتگاه های غیررسمی” و با هدف ایجاد فضایی برای تبادل نظر و گفتگو پیرامون مساله اسکان غیررسمی تدارک دیده شده و امید است استمرار آن گامی موثر در اجرای این برنامه علمی پژوهشی باشد.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی، علاقه مندان برای شرکت در این نشست می توانند در زمان برگزاری آن به نشانی http: //ac.ihss.ir/ihss196 رجوع نمایند.
انتهای یام

منبع: