دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران برگزیدگان خویش را شناخت

رقابت نهایی مرحله کشوری دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با قهرمانی تیم «شباویز» به پایان رسید.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، در مرحله کشوری مسابقات ملی مناظره دانشجویان در محل باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران تیم شباویز با موضع مخالف با گزاره آیا مشکلات اقتصادی کشور ناشی از مداخله نهادهای غیر اقتصادی در مسایل اقتصادی است؟ از جهاد دانشگاهی علم و صنعت با تلفیقی از دانشجویان دانشگاه های پیام نور رشت، علامه طباطبایی، قم و آزاد قزوین توانست با کسب ۱۸۷.۲۵ امتیاز در مقابل تیم «نیک آئین»، با موضع موافق از دانشگاه اصفهان با کسب ۱۵۰.۷۵ امتیاز در رقابت پایانی تندیس زرین نشان خواجه نصیر طوسی را از آن خود کند.
هم چنین در مراسم اختتامیه از تیم «شهدای گمنام» از استان همدان بعنوان تیم برتر اخلاق و از «ابوالفضل باقری»، از تیم نیک آئین از استان اصفهان بعنوان سخنران برتر تقدیر گردید.
در ادامه این مراسم از «صدیقه اسماعیلی فر» از واحد علم و صنعت، «ابراهیم کمالی»، از واحد صنعتی اصفهان و «سجاد نوری»، از واحد سیستان و بلوچستان بعنوان دبیران اجرایی برتر در مرحله استانی تقدیر گردید.
در آخر مراسم، با حضور مسؤلان حاضر از پوستر یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران و کتاب گزارش جامع ۱۰ دوره برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویی رونمایی گردید.

منبع: