کتاب روایت یک رویش به چاپ دوم رسید

کتاب «روایت یک رویش» شامل گفتارهایی درباره زیست جهادی دکتر سعید کاظمی آشتیانی، بنیانگذار پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی، تجدید چاپ شد.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، کتاب “روایت یک رویش”، مجموعه ای از روایت های همکاران، دوستان و نزدیکان مرحوم دکتر سعید کاظمی آشتیانی است که درباره زندگی، شخصیت، فعالیت ها و خدمات علمی و فرهنگی این جهادگر به رشته تحریر درآمده است. این کتاب، روایتی جذاب از شخصیت آن مدیر دانشمند است که به ابعاد مختلفی از زیست جهادی او پرداخته است. کتاب “روایت یک رویش” به قلم ناصر ملائی، در امتداد پروژه «تاریخ شفاهی جهاد دانشگاهی» تدوین و توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی انتشار یافته است.

دوست داران انقلاب اسلامی معتقدند، موفقیت های دکتر کاظمی آشتیانی در عرصه فناوری سلول های بنیادی و درمان ناباروری، ماحصل دانش، کار شبانه روزی، ایمان و باور به توانستن و روحیه جهادی بود و همه این خاصیت ها، از او شخصیتی برجسته ساخت. اصالت، ریشه دار بودن و باور عمیق به توانایی های داخلی در آثار برجای مانده از دکتر کاظمی آشتیانی موج می زند؛ این خاصیت کار او را به جایی رساند که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی «دیر باورها هم باور کردند» ایران در راه رشد علمی قرار گرفته است.

اخیرا رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنانی با تاکید بر لزوم حفظ و تعمیق هویت پرافتخار اسلامی ایرانی، معرفی شخصیت دکتر کاظمی آشتیانی را مورد تاکید قرار داده و بارها از شخصیت آن دانشمند مومن و جهادگر تجلیل کرده اند.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی، چاپ دوم کتاب “روایت یک رویش” در ۴۰۶ صفحه، قطع رقعی و قیمت ۷۵ هزار تومان وارد بازار نشر شده است. علاقه مندان برای خرید این کتاب می توانند به آدرس https: //16book.ir مراجعه کنند. این کتاب همین طور بوسیله فروشگاه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به آدرس تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان فلسطین و چهارراه ولیعصر، کتاب فروشی شانزده و سایر فروشگاه های این سازمان در دسترس قرار دارد.