نشست تخصصی تاب آوری در بافت های مساله دار

ربات کشاورز: نشست تخصصی ˮتاب آوری در بافت های مساله دارˮ به همت گروه پژوهشی مدیریت، برنامه ریزی شهری و منطقه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی انجام می شود.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، نشست تخصصی تاب آوری در بافت های مساله دار از سلسله نشست های گروه پژوهشی مدیریت، برنامه ریزی شهری و منطقه ای پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی، روز دوشنبه ششم تیرماه ۱۴۰۱ بصورت مجازی و حضوری انجام می شود. دکتر اسد اسدزاده، استاد و پژوهشگر دانشگاه بُن (آلمان) درباره “نظریه های متاخر در تاب آوری با تاکید بر وضعیت ایران” و دکتر اسماعیل صالحی، دانشیار دانشکده مهندسی محیط زیست دانشگاه تهران در رابطه با “تاب آوری محیطی در نمونه بافت های مسئله دار” در این برنامه سخنرانی می کنند. دکتر ایرج قاسمی، عضو هیات علمی پژوهشگاه نیز مدیریت این جلسه تخصصی را برعهده دارد.

همچنین تجربیاتی از “تاب آوری در روستاهای مناطق مرزی زهک”، “تاب آوری در توسعه های جدید شهری (مسکن مهر)” و “تاب آوری در محلات شهری” در این جلسه ارائه می شود.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی، ثبت نام جهت حضور در این جلسه که بصورت رایگان برگزار می شود، الزامی است. علاقمندان جهت شرکت در نشست تا اختتام روز یکشنبه پنجم تیرماه با شماره ۶۶۹۵۱۵۹۳ داخلی ۳۱۵ و ۱۶۹ تماس بگیرند.

منبع: