شهریورماه امسال برگزار می شود؛ بیست و سومین کنگره بین المللی پزشکی تولیدمثل رویان

ربات کشاورز: به همت پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی، بیست و سومین کنگره بین المللی پزشکی تولیدمثل و هجدهمین کنگره فناوری سلول های بنیادی ۱۶ تا ۱۸ شهریورماه انجام می شود.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، تاکنون بیست و دو دوره از این کنگره علمی – بین المللی که زمینه ساز پژوهش های مشترک علمی است، با حضور گسترده دانشمندان از سراسر جهان با موفقیت برگزار شده است.

بیست و سومین کنگره بین المللی پزشکی تولیدمثل (Reproductive Biomedicine) و هجدهمین کنگره فناوری سلول های بنیادی (Stem cell Biology & Technology) در تاریخ ۱۶ لغایت ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۱ (۹-۶ سپتامبر ۲۰۲۲) در مرکز همایش های بین المللی رازی برگزار می گردد.

دکتر بهار موقر، دبیر علمی بیست و سومین کنگره بین المللی تولیدمثل و دکتر حامد دائمی، دبیر علمی هجدهمین کنگره سلول های بنیادی هستند. دکتر روح الله فتحی نیز به عنوان دبیر اجرائی این کنگره معرفی شده است.

دو کنگره بین المللی پزشکی تولیدمثل و فناوری سلول های بنیادی به زبان انگلیسی و سمینار پرستاری و مامایی به زبان فارسی برگزار می گردند و اساتید، پژوهشگران و دانشجویان برای آگاهی از محورهای برنامه می توانند به وب سایت کنگره رویان مراجعه کنند.

منبع: