خرید و فروش اکانت فورتنایت کاملا تضمینی با گیم استور

اگر به دنبال خرید اکانت فورتنایت به صورت کاملا تضمینی و مطمئن هستید، در ادامه با بررسی این بازی و شرایط آن همراه باشید.

بازی جذاب و محبوب فورتنایت، یکی از برترین بازی های این حوزه و به طور کلی در دسته بازی های پرطرفدار گوشی های هوشمند به شمار می رود. فورتنایت، نیز یکی از بازی های مشابه کالاف دیوتی موبایل و پابجی موبایل به شمار رفته که طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارند. در سبک بازی های بتل رویال، فورتنایت یکی از جذاب ترین ها بوده که گرافیک بسیار عالی آن یکی از نکات قوت بسیار خوب این بازی به شمار می رود. اگر به دنبال خرید اکانت فورتنایت به صورت کاملا تضمینی و مطمئن هستید، در ادامه با بررسی این بازی و شرایط آن همراه باشید.

فورتنایت

بازی محبوب فورتنایت، یکی از بازی های با سابقه در حوزه ی بازی های بتل رویال می باشد. اگر تجربه ی بازی کردن کالاف دیوتی موبایل و پابجی را داشته باشید، این بازی هم بسیار شما را راضی خواهد کرد. البته در نظر داشته باشید که گرافیک به کار رفته در این بازی به طور کلی با کالاف دیوتی و پابجی تفاوت دارد. به نوعی می توان آن را شبیه با بازی اپکس لجندز دانست. زیرا در آن از عناصر تخیلی و فضایی بیشتر استفاده شده است. همین موضوع، سبب جذابیت دو چندان این سبک از بازی ها نیز خواهد شد.

در این بازی، شما همراه با بازیکنان دیگر، در یک جزیره و نقشه ی مشترک فرود آمده که که می توانید با جمع آوری مهمات و اسلحه های بازی، با دیگر افراد به مبارزه بپردازید. در نهایت پیروز این نبرد فردی است که به عنوان آخرین نفر باقی می ماند.

اگر علاقه مند به خرید اکانت فورتنایت هستید، در ادامه همراه باشید.

خرید اکانت فورتنایت

خرید اکانت فورتنایت، امری بسیار حساس بوده که حتما برای آن می بایست تمامی جنبه های موضوع را به خوبی بررسی کنید. اولین مورد فروشنده ی این نوع اکانت های می باشد. شما حتما می بایست پیش از خرید، از مجموعه ی مد نظر خود اطمینان حاصل کنید. برای مثال در صورتی که خرید اکانت خود را از یک فرد نا آشنا در شبکه های اجتماعی انجام دهید، بدون شک در آینده مشکلاتی برای شما نیز ایجاد خواهد شد.

از طرفی، خرید اکانت فورتنایت، نیازمند تضمین بوده که حتما پس از خرید، اکانت به شما واگذار شود. برای تمامی این موارد می توانید از مجموعه ی گیم استور کمک بگیرید. در ادامه به بررسی فروش اکانت فورتنایت نیز خواهیم پرداخت.

فروش اکانت فورتنایت

لازم به ذکر است که شما می توانید در مجموعه ی گیم استور نیز اقدام به فروش اکانت فورتنایت کنید. اگر اکانت شما مناسب برای فروش می باشد، می توانید در این مجموعه به سادگی و راحتی اکانت خود را به فروش برسانید. تمامی فرآیند های خرید و فروش اکانت در گیم استور نیز با بهترین شرایط و به صورت کاملا تضمین شده انجام می شود.

همچنین گفتنی است که علاوه بر خرید اکانت فورتنایت و فروش آن، شما می توانید برای خرید اکانت اپیک گیمز و فروش اکانت اپیک گیمز نیز به این مجموعه مراجعه کرده تا بتوانید از شرایط مناسب و کاربردی آن استفاده کنید.