فضانوردان روس پیاده روی ۷ ساعته در فضا انجام دادند

ربات کشاورز: بعد از آنکه دو هفته قبل، پیاده روی فضایی دو فضانورد روس به سبب اختلالی زودتر از موعد اختتام یافت، حالا آنها باردیگر یک پیاده روی دیگر انجام دادند که ۷ ساعت طول کشید.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از اسپیس، طی این عملیات اولگ آرتمیف فرمانده ماموریت «اکسپدیشن۶۷» و دنیس ماتویو تمام کارهای برنامه ریزی شده برای پیاده روی فضایی را طی ۷ ساعت و ۴۷ دقیقه در خارج از ایستگاه فضایی بین المللی انجام دادند.
یکی از نمایندگان تیم کنترل ماموریت مسکو بعد از به انتها رسیدن پیاده روی به فضانوردان اظهار داشت: شما کارهایی بیش از برنامه انجام دادید.
فضانوردان حدود یک ساعت و ۱۰ دقیقه بیش از مدت زمان برنامه ریزی شده پیاده روی در خارج ایستگاه فضایی انجام دادند. طی این عملیات آرتمیف و ماتویو کارهای مختلفی برای تنظیم بازوی رباتیک اروپایی انجام دادند. علاوه بر آن فضانوردان بطور موفقیت آمیز مکانیسمی را آزمایش کردند که به بازوی رباتیک کمک می نماید محموله های باری سنگین تر از ۹ تن را کنترل کنند. این دو فضانورد روس در ۱۷ آگوست و حین پیاده روسی فضایی مجبور شدند عملیات را رها کنند و به داخل ایستگاه فضایی بین المللی بازگردند برای اینکه باتری یکی از لباس های فضانوردی مبتلا به اختلال شد.