به همت جهاددانشگاهی قزوین؛ نخستین نمایشگاه دانش بنیان سازی تولید در زمینه صنعت و کشاورزی

ربات کشاورز: جهاددانشگاهی قزوین در امتداد تحقق بند ۱ و ۵ ماموریت های مصوب این نهاد در نقشه جامع علمی کشور، مبادرت به برگزاری نمایشگاه تخصصی ˮدانش بنیان سازی تولیدˮ در زمینه کشاورزی و صنعت، از تاریخ ۱۶ تا ۱۹ آبان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قزوین می کند.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، فرشاد پیله چی رئیس جهاددانشگاهی قزوین در این خصوص عنوان کرد: باتوجه به سند آمایش و پتانسیل های بالای استان و با هدف حل نیازهای فناورانه، نخستین نمایشگاه تخصصی دانش بنیان سازی تولید در استان قزوین برگزار می گردد.
شرکت در این نمایشگاه در استان قزوین که یکی از مهم ترین قطب های صنعتی کشور با بیش از ۳۰۰۰ واحد صنعتی، ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی و ظرفیت های بی شمارکشاورزی است، برای شرکت های دارای محصولات نوآورانه، فناورانه و دانش بنیان، بازاری جدی و فرصتی مغتنم جهت بازاریابی و فروش محصولات و کمک به حل معضلات تولید می باشد.
علاوه بر ظرفیت های فوق، سایر خاصیت های این نمایشگاه شامل: “دعوت از بازارهدف مشارکت کنندگان در نمایشگاه توسط دستگاه های متولی علم و فناوری استان”، “حمایت ۷۰درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی از هزینه های شرکت در نمایشگاه شرکت های دانش بنیان”، “بسته های تبلیغاتی ویژه”، ” کارگاه های آموزشی و مشاوره های تخصصی با بالاترین مشاورین کشور” و “دیدارهای صادراتی” است.
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، آخرین مهلت ثبت نام ۱۰ مهرماه می باشد و علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در نمایشگاه با شماره های ۰۲۸۳۳۲۴۹۳۹۲ و ۰۹۰۵۴۶۴۲۷۳۷ تماس و یا به سایت https: //jdqazvin.ir/exh مراجعه کنند.

منبع: