بیست و دومین دوره گردشگری آموزش با موضوع دامپزشکی از تحقیقات تا بالین

ربات کشاورز: مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی، بیست و دومین دوره گردشگری آموزش با موضوع ˮدامپزشکی از تحقیقات تا بالینˮ را در تهران و جزیره کیش برگزار می نماید.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، بیست و دومین دوره گردشگری آموزش (۲۲th Edu-Tourism) با موضوع دامپزشکی از تحقیقات تا بالین (veterinary medicine bench to bedside) در تاریخ های ۷ و ۸ دی ماه در تهران و ۱۰ تا ۱۲ دی ماه در جزیره کیش برگزار می گردد.

اصول اخلاقی کار با حیوانات آزمایشگاهی، طبقه بندی حیوانات آزمایشگاهی، انواع مدلهای آزمایشگاهی، کاربرد پریمات ها، اصول اولیه بیهوشی، اصول استریلیزاسیون و ASPESI، اصول مقیدسازی و خون گیری، بیهوشی تزریقی- بیهوشی استنشاقی، سرفصل های دوره آموزشی در تهران، مدل سازی لطمه نخاعی، مدل سازی پیوند عروق در رَت، ایجاد مدل ضایع مفصلی، شکستگی استخوان تیبیا، ضایعه استخوانی در کاروالیا، اینتوبیشن رَت، پیوند عروق، ایجاد فلج مغزی نیز سرفصل دوره آموزشی در جزیره کیش هستند.

این دوره آموزشی با هدف آشنایی دامپزشکان با تحقیقات پیش بالینی و استفاده نتایج آن در بالین طراحی شده شده است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های ۲۳۵۶۲۳۲۳ و ۲۳۵۶۲۴۵۱-۰۲۱ تماس حاصل نموده و برای آگاهی از شرایط، هزینه های دوره و ثبت نام، به وب سایت معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان مراجعه کنند.

منبع: