به مناسبت هفته پژوهش صورت می گیرد نمایشگاه مشترک آثار تعاملی موزه ای و گردش علمی با پژوهشگاه رویان

ربات کشاورز: نمایشگاه مشترک موزه ملی علوم و فناوری ایران با پژوهشگاه رویان و بانک مرکزی با عنوان «نمایش آثار تعاملی موزه ای و گردش علمی با پژوهشگران رویان» از ۲۶ آذر الی ۱ دی ۱۴۰۱ در محل باشگاه بانک مرکزی برگزار می گردد.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، نمایشگاه موقت مشترک، موزه ملی علوم و فناوری ایران، پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته پژوهش و فناوری به مدت ۶ روز و از تاریخ ۲۶ آذر تا اول دی ۱۴۰۱ در محل باشگاه بانک مرکزی واقع در خیابان پاسداران، بالاتر از سه راه ضرابخانه، بین نگارستان ۸ و ۹ برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه موزه ملی علوم و فناوری ایران آثاری از بخش علوم جدید و در حوزه های «حرکت»، «نور» و «الکترومغناطیس» با عنوان «نمایش آثار تعاملی موزه ای» به نمایش می گذارد و پژوهشگاه رویان در قسمت های «سلول های بنیادی»، «سلول درمانی و دیابت»، «مهندسی بافت و اندام»، «جنین شناسی و زیست انجماد»، «ماده وراثتی» و «واکسن های نوترکیب» در چارچوب «گردش علمی با پژوهشگران رویان» به علاقه مندان غرفه نمایشی دارد.

به نقل از روابط عمومی موزه ملی علوم و فناوری ایران، این نمایشگاه فقط برای دانش آموزان مدارس دوره متوسط مناسب بوده و بازدید به صورت گروهی از راه هماهنگی با روابط عمومی موزه ملی علوم و فناوری ایران امکان پذیر است و دانش آموزان قادر خواهند بود در سه سانس از ۸: ۴۵ الی ۱۳ و با ظرفیت محدود از نمایشگاه مذکور بازدید کنند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای بازدید از نمایشگاه، می توانند با شماره های ۸-۰۹۱۹۸۹۶۲۰۰۷ تماس بگیرند یا به وبسایت موزه ملی علوم و فناوری ایران inmost.ir رجوع کنند.

منبع: