تمدید مهلت ثبت نام در رویداد پیوند در زمینه برق و مکانیک

ربات کشاورز: مهلت ثبت نام در رویداد «پیوند» برای شناسایی استارت آپ ها و دارندگان طرح های فناورانه و نوآورانه حوزه برق و مکانیک تا ۱۵ دی ماه تمدید گردید.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری سازمان جهاد دانشگاهی علم و صنعت، فراخوان رویداد «پیوند» برای شناسایی استارت آپ ها و دارندگان طرح های فناورانه و نوآورانه حوزه برق و مکانیک را مختص دانشجویان، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های فعال در این عرصه منتشر نمود.

رویداد «پیوند» برای شناسایی طرح ها و استارت آپ ها در زمینه برق و مکانیک بمنظور بهم رسانی شتابدهنده ها و استارت آپ ها انجام می شود. هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی استارت آپ ها و طرح های استارت آپی جذاب و توانمند حوزه برق و مکانیک و معرفی آنها به شتابدهنده ها (اعم از دانش بنیان یا غیر دانش بنیان) و سایر سرمایه گذاران و فعالان اکوسیستم نوآوری و در نتیجه تامین قسمتی از هزینه های شتابدهی کسب و کارهای نوپا است.

در این رویداد، ایده پردازان و استارت آپ های نوپا و استارتاپ های در حال توسعه طی فراخوانی، شناسایی و آماده ارائه به شتابدهنده های دانش بنیان به عنوان عامل صندوق نوآوری و شکوفایی می شوند. از بین طرح های دریافت شده، بعد از غربالگری اولیه، برخی از طرح ها انتخاب می شوند. سپس برای صاحبان ایده و اعضای استارت آپ های منتخب، کارگاه های آموزشی برگزار می گردد و بعد از آن مرحله دوم غربالگری به انجام می رسد که از بین شرکت کنندگان، تعدادی برای حضور در رویداد پایانی انتخاب شده و آماده ارائه به سرمایه گذار می شوند.

طرح های ارسال شده به دبیرخانه رویداد، بعد از ارزیابی اولیه در دوره توانمندسازی ۳ روزه ای جهت تکمیل مدل کسب وکار و فاکتورهای مورد نظر سرمایه گذاران، شرکت می کنند. این دوره باتوجه به طرح های ارائه شده و سطح بلوغ آنها ارائه می گردند. بعد از آن استارت آپ ها در یک بازه دو هفته ای فرصت دارند تا مدل کسب وکار خودرا برای ارائه در روز اصلی رویداد پیوند، جهت ارائه به سرمایه گذاران آماده کنند. طرح های منتخب توسط سرمایه گذاران، جهت انعقاد قرارداد هم سرمایه گذاری توسط جهاد دانشگاهی و صندوق های سرمایه گذاری حاضر در رویداد، دعوت می گردند.

با توجه به این که یکی از نقاط قوت طرح پیوند، طرح هم سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی است، در این رویداد، در صورتیکه صندوق های پژوهش و فناوری و سازمان جهاد دانشگاهی علم و صنعت بعد از ارزیابی و تایید ایده های نوآورانه، تصمیم به سرمایه گذاری روی آن طرح بگیرند، صندوق نوآوری و شکوفایی تا سقف ۸۰ درصد هزینه شتابدهی را تامین می کند.

یک وجه تمایز این رویداد، امکان استفاده از زیرساخت های فنی و کارگاهی، شبکه متخصصین و ارتباطات صنعتی سازمان جهاد دانشگاهی علم و صنعت است که برگزیدگان می توانند از آنها بهره مند شوند. باتوجه به پیچیدگی پروسه سرمایه گذاری و حجم سرمایه مورد نیاز طرح های حوزه هاردتک، این منابع به روش هم سرمایه گذاری توسط سازمان جهاد دانشگاهی علم و صنعت و صندوق های سرمایه گذاری حاضر در رویداد تامین خواهد شد

محورهای این رویداد برق قدرت، منابع تغذیه و مبدل های الکتریکی، الکترومکانیک، انرژیهای نو و تجهیزات مکانیکال و دیگر سیستم های در رابطه با صنایع ریلی، پالایشگاهی و نیروگاهی و انرژی خواهد بود.

متقاضیان جهت شرکت در این نوبت از رویداد پیوند می توانند بوسیله لینک https: //forms.inif.ir/web/guest/sanaat ثبت نام کنند. همین طور برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تماس ۰۹۱۴۱۹۷۰۰۶۵ و ۰۹۳۰۷۷۵۶۸۳۴ تماس حاصل کنند

تمامی هزینه های برگزاری رویداد توسط صندوق نوآوری و شکوفایی تامین شده و شرکت در این رویداد کاملا رایگان است.