اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ

ربات کشاورز: اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ با حضور حمید استیلی پیشکسوت پرسپولیس و مهدی امیرآبادی پیشکسوت استقلال و سیدمهدی ابطحی پیشکسوت تیم ملی اجرا شد.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ با حضور حمید استیلی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس؛ مهدی امیرآبادی، پیشکسوت باشگاه استقلال؛ سیدمهدی ابطحی، پیشکسوت تیم ملی عصر روز شنبه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۱ انجام شد.

در این مراسم که مسئولان، استادان و دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ حضور داشتند، دکتر جهانیان معاون دانشجویی و فرهنگی طی سخنانی مسابقات ورزشی را بستری برای تشکیل تیم های دانشجویی و کارکنان بمنظور شرکت در مسابقات کشوری دانشجویان و کارکنان دانشگاه قلمداد کرد. وی اصرار کرد ورزش کمک شایانی به تقویت روحیه، شور و نشاط، شادابی و سلامت جسم و ایجاد خودباوری خواهد نمود.

وی افزود ورزش های گروهی حس تعامل، همفکری و همکاری را برای رسیدن به هدف های والا ایجاد نموده و از خود گذشتگی، جوانمردی و استقامت را در افراد بوجود خواهد آورد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، مسابقات دانشجویی و اعضای هیات علمی و کارکنان در ۳ رشته فوتسال، بسکتبال و تنیس روی میز اجرا شد. در آخر مراسم با حضور حمید استیلی و مهدی امیرآبادی و سید مهدی ابطحی، از نفرات برتر و تیم های اول تا سوم با اهدای کاپ، مدال و جوایز، تقدیر بعمل آمد.

 

منبع: