زندگی نامه شهید محمد بروجردی دومین کتاب منتخب هشت بهشت

ربات کشاورز: کتاب «محمد، مسیح کردستان» زندگی نامه داستانی شهید «محمد بروجردی»، به عنوان دومین کتاب منتخب از چهارمین دوره مسابقات دانشجویی کتابخوانی هشت بهشت برگزیده شد.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، در این کتاب، فصل های برجسته زندگی شهید بروجردی هنرمندانه به تصویر کشیده شده که خود، تجسم سال ها محرومیت و مظلومیت، تعصب و غیرت دینی، ایثار و شهادت و احساس وظیفه ناشی از شناخت عمیق اسلام ناب محمدی (ص) او بود.

بزرگ ترین خاصیت شهید محمد بروجردی، شناخت دقیق اقتضائات زمان و عمل به هنگام بود. او باتوجه به ارتباطات عمیقی که با کانون اسلام یعنی روحانیت داشت، توانسته بود تکالیف خودرا به درستی دریافته و برمبنای آن عمل کند، اما در این حوزه نیز آنچه قابل تأمل است، اقدام و عمل به هنگام است که نشان دهنده روحیه با ثبات بروجردی است و این برجستگی او را از همگنان خود ممتاز می کرد.

دانشجویان علاقمند کتابخوانی می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به آدرس Bookrc.ir روز جمعه ۲۶ خردادماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ تا ۲۴ در این مسابقه کتابخوانی بصورت برخط شرکت و با یکدیگر رقابت کنند.

نسخه الکترونیکی کتاب «محمد، مسیح کردستان»، نوشته «نصرت الله محمودزاده»، در بن سازه (پلتفرم) فیدیبو موجود است. ثبت نام در سایت، جهت شرکت در مسابقه الزامی است. به دانشجویان برگزیده این دوره از مسابقات جوایز ۵ میلیون ریالی اهدا می شود.

هم چنین دانشجویان علاقمند کتابخوانی می توانند در کانال ایتا مسابقات کتابخوانی هشت بهشت به شناسه FJUTBookRC @ عضو شوند.