تتوکار مرد در غرب تهران

تتوکاری یک شغل بسیار سخت و حساس است. برای اینکه تتو شما همان چیزی که می خواهید از آب در بیاد باید بهترین تتوکار را انتخاب کنید.

تتوکار مرد در غرب تهران

«اگر دنبال تتوکار مرد در غرب تهران می گردید با ما تماس بگیرید.» امروزه به دلیل استقبال زیاد از تتو، واژه تتوکار مرد در غرب تهران واژه پرکاربردی در آگهی های مرتبط است. با یک سرچ ساده در اینترنت برای پیدا کردن تتوکار مرد در غرب تهران، این جمله بارها به چشمتان خواهد خورد. اما قبل از اینکه تتوکار مرد در غرب تهران را پیدا کنید، بد نیست اطلاعاتی درباره فاکتورهای انتخاب یک تتوکار خوب داشته باشید. این اطلاعات می تواند به میزان قابل توجهی، شما را در پیدا کردن یک تتوکار مرد در غرب تهران هدایت کند. در مطلب زیر می خواهیم به این موارد اشاره کنیم.

 

آشنایی با سبک های معروف تتو

تتو به نوعی یک اثر هنری و شکلی از تزیین بدن است که توسط هنرمند تتوکار در سالن تتو یا منزل مشتری اجرا می شود. در این هنر رنگدانه هایی وارد سطح پوست می شوند و رنگ آن را تغییر می‌دهند. این عمل یک سنت بسیار قدیمی است که امروزه بیش از هر زمانی محبوبیت و مقبولیت اجتماعی پیدا کرده است. قدمت تاریخی تتو ثابت می کند توجه به زیبایی، به قدمت پیدایش خود انسان است. انسان از دیر باز برای نمایان کردن زیبایی های خود از ابزارهای زیادی استفاده می کرده است. تتو نیز یکی از ابزارهای زیبایی انسان بوده و هست.

مدرنیته و ترکیب مداوم سبک‌ها، نوآوری‌های جدید در تجهیزات تتو و جوهرها، خلاقیت بصری هنرمندان و مشتریانی که می‌خواهند مرزهای موجود را جابجا کنند، سبک‌های جدیدی در دنیای تتو پدید آورده است.

تتوکار

سبک تتو کلاسیک

سبک سنتی: به آن سبک تتو کلاسیک نیز می‌گویند. این سبک به‌خاطر خطوط جسورانه، رنگ‌های روشن و طرح‌های نمادین مانند گل رز، لنگر و چهره زنان زیبا معروف است. این سبک یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین سبکهای تتو به شمار می رود.

سبک رئالیسم: دقیقاً همان چیزی است که از نام آن پیداست. تصاویر واقعی روی پوست. رئالیسم در هنر از دوره رنسانس وجود داشته است. با این حال، سبک تتو واقع گرا یا رئالیسم به تازگی رایج شده است. مانند بسیاری از سبک های دیگر تتو، این سبک نیز به دلیل تبحر و تکامل هنرمندان تتوکار به یک سبک محبوب تبدیل شده است.

 

سبک رئالیسم

سبک سورئالیسم: تتو های سورئالیسم در مورد خلاقیت و تخیل هستند. با این حال، سوررئالیسم عمدتاً بر روی واقع گرایی و افزودن عناصر فرا واقع گرایانه به طرح تمرکز دارد. این عناصر بیش از حد واقع گرایانه معمولاً به سبک انتزاعی تری متمایل می شوند.تاتوکار

مدرسه قدیمی: به آن سنتی آمریکایی یا سنتی غربی نیز می‌گویند. این سبک تتو دارای خطوط مشکی پررنگ و یک پالت رنگ محدود است. نقوش رایج این طرح تحت تأثیر تتو‌های ملوانی، جمجمه‌ها و تم‌های دریایی است.

 

سبک مدرسه قدیمی یا سنتی آمریکایی

سبک پرتره: زیرمجموعه ای از سبک تتو رئالیسم است. این سبک تتو روی تصاویر سر و صورت موجودات زنده به عنوان موضوع تتو تمرکز می کند.

سبک سیاه و خاکستری: این سبک تتو همه رنگ‌ها را از معادله خارج می‌کند، اما به هیچ عنوان از زیبایی طرح ها نمی کاهد. این سبک برای ایجاد سایه ها و ابعاد مختلف تنها به جوهر سیاه و آب متکی است. تتوهای سیاه و خاکستری معمولاً با یک سوزن انجام می‌شوند و می‌توانند مجموعه‌ای از سبک‌های تتو از جمله رئالیسم، تزئینی، مصور و گلدار را در بر بگیرند.

تتوکار در تهران

سبک تتو مدرن

سبک تزئینی: این سبک تتو اوج ظرافت و سلیقه است. در این سبک تتو از خطوط و سایه های سنگین و رنگ های سیاه و خاکستری، برای ایجاد طرح های خیره کننده استفاده می شود.

 

سبک تزئینی

سبک مدرسه جدید: مناسب طرفداران طرح های کارتونی برای تتو است. موضوع سبک تتو مدرسه جدید اغلب طرحهای کارتونی، کمیک، گرافیتی یا چهره شخصیتهای برنامه های کارتونی تلویزیونی و بازی های ویدیویی معروف است.

 

سبک مدرسه جدید

سبک ژاپنی: هنرمندان و ورزشکاران آمریکایی و افراد مشهوری مانند دیوید بکهام و … به دلیل پیچیدگی و ظرافت، به این سبک علاقه مند هستند. این سبک از تم‌های آبی و طرح اقیانوس، موجودات افسانه‌ای مانند اژدها، مار و ببر که همه دارای معانی تاریخی و سنتی تشکیل شده است.

 

سبک ژاپنی

سبک بلک ورک: یکی از ساده‌ترین های سبک تتو است که به دلیل جسارت شدید و تنها استفاده از جوهر سیاه معروف شده است. این سبک تتو، برای ایجاد عمق و کنتراست در یک ترکیب، به جای سایه زدن، به زمینه کار یعنی پوست متکی است. موضوع این تتوها می تواند تقریباً هر چیزی باشد و بسته به ترکیب تتو می تواند دو بعدی یا سه بعدی باشد.

تاتوکار در تهران

سبک چیکانو: توسط هنرمندان مکزیکی-آمریکایی در جنوب غربی ایالات متحده و کالیفرنیای جنوبی ایجاد شد. سبک چیکانو به طور کلی با رنگ‌های صاف سیاه و خاکستری تعریف می‌شود و طرح‌های بسیار واضح را ایجاد می‌کند. این سبک تتو اغلب موضوعات مذهبی، سیاسی و تاریخی دارد. همچنین مضامین خانوادگی را به عنوان بازتاب فرهنگ چیکانو در داشتن پیوندهای خانوادگی قوی نشان می‌دهد.

 

سبک چیکانو

سبک مینیمالیستی: از خطوط واضح، مشکی، پالت رنگ محدود و فضای منفی برای ایجاد ترکیبی تمیز و ساده استفاده می کند. این دقیقاً همان چیزی است که از نام آن بر می آید.

 

سبک مینیمالیستی

سبک  Dotwork : در سبک تتو Dotwork از تعداد زیادی نقطه برای ایجاد یک تصویر کامل و یا سایه زدن تصویر استفاده می‌کنند. این نقطه‌ها که برگرفته از سبک هنری پوینتیلیسم هستند قرار است از دور با هم ترکیب شوند. به طوری که حتی نمی‌توانید تشخیص دهید که تنها نقطه‌ها هستند که تصویر را تشکیل می‌دهند. امروزه این تکنیک مورد استفاده هزاران هنرمند تتوکار در سراسر جهان است. این هنرمندان تتوکار دائماً راه‌ ها و روش های جدیدی را برای اجرای این سبک تتو ارائه می‌کنند.

 

بهترین تتوکار

انتخاب تتوی مناسب برای پوست خود

بعد از آشنایی با سبکهای تتو حالا راحت تر می توان تتوی مورد نظر خود را انتخاب کرد. مطمئنا هر سالن تتو  آلبومی از نمونه کارهای خود دارد و آن را برای انتخاب طرح در اختیار مشتریان خود می گذارد. ولی انتخاب یک طرح از بین آن ها شاید کمی سخت و استرس زا باشد. چون تتو ماندگار است و در صورتی که از آن خوشمان نیاید روز بعد نمی توانیم با طرح دیگری عوضش کنیم. پس انتخاب طرحی که در آینده هم از آن خوشمان بیاید موضوع مهمی است. برای اینکه طرح مناسب را انتخاب کنیم توجه به چند نکته ضروری است و می تواند ما را در انتخابی درست و ماندگار راهنمایی کند.

اول از همه از خود بپرسید چرا می خواهید تتو کنید. اگر تحمل درد تان کم است سعی کنید طرح کوچکی انتخاب کنید. رنگ طرح نیز موضوع مهمی است. آیا می خواهید تتو شما رنگی باشد یا سیاه و سفید. می خواهید تتو شما بیان کننده چه حسی باشد. یعنی می خواهید تتو شما چه معنایی را القا کند. آیا طرحی که انتخاب می کنید یک طرح شخصی است و وابستگی یا علاقه شخصی خودتان است. از خود بپرسید آن طرح چه معنایی برای شما دارد و چه چیزی را تداعی معانی می کند.

محل قرارگیری تتو نیز موضوع مهمی است. می خواهید تتو شما همیشه در معرض دید باشد یا پوشیده و پنهان باشد. از طرفی تناسب طرح و محل اجرای آن هم خیلی مهم است. اگر روی قسمت بزرگی از بدن شما یک طرح بسیار ابتدایی و ساده مانند نت موسیقی تتو شود، ممکن است عجیب به نظر برسد. یا یک پرتره بسیار دقیق برای یک بخش کوچک بدن شما مناسب بنظر نخواهد رسید. هزینه تتو هم موضوع مهمی است. چقدر می خواهید برای طرح تتوی خود هزینه کنید. در این مرحله مشاوره گرفتن از یک تتوکار ماهر می تواند کمک زیادی به شما بکند.

 

ویژگی های تتوکار ماهر

تتوکاری یک شغل بسیار سخت و حساس است. برای اینکه تتو شما همان چیزی که می خواهید از آب در بیاد باید بهترین تتوکار را انتخاب کنید. یک تتوکار خوب باید ویژگی هایی داشته باشد تا با خیال راحت بتوان به او اعتماد کرد.

رعایت بهداشت

شاید اولین چیزی که باید در انتخاب یک تتوکار در نظر گرفت رعایت موارد بهداشتی است. این موضوع ارتباط مستقیمی با سلامت شما دارد. پس قبل از اینکه تتوکار خود را انتخاب کنید از بهداشتی بودن وسایل و سالم بودن موادی که برای تتو استفاده می شود اطمینان کامل به دست بیاورید.

تسلط بر کار

یکی از مهمترین موضوعاتی که باید به آن توجه کرد تبحر و تسلط تتوکار بر روی طرحی است که قرار است برای شما اجرا کند. لرزش دست و عدم تسلط تتوکار باعث می شود طرحی که روی بدن شما کار می شود همان چیزی نباشد که انتخاب کرده اید.

 

استفاده از مواد مرغوب

حتما دقت کنید موادی که برای تتوی شما به کار می رود از یک برند خوب و اصل باشد. طرحی که روی بدن شما کار می شود ممکن است تا آخر عمر همراه شما باشد. پس زیبایی و دوام آن در مقابل عوامل فرسایشی بسیار مهم است.

 

برخورد مناسب

برخورد و رفتار مناسب تتوکار به شما آرامش و اعتماد به نفس می دهد. تتوکاری انتخاب کنید که آرام و صبور باشد، به حرفهای شما خوب گوش دهد و به خواسته های شما توجه کند. چنین تتوکاری درک خوبی از نیاز شما پیدا کرده، شما را در انتخاب طرح مناسب همراهی خواهد کرد. همچنین در اجرای طرح روی بدن شما دقت و ظرافت زیادی به کار خواهد برد.

 

بهترین تتوکار مرد در غرب تهران

سالن تتو مسعود واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی، با داشتن بهترین تتوکار مرد در غرب تهران، خدمات حرفه ای تتو را با قیمتهای بسیار مناسب ارائه می دهد. تتوکار ماهر این سالن در مدت زمان کوتاهی طرح مورد نظر شما از انواع سبک تتو را اجرا می کند. این هنرمند تتوکار بدون لرزش دست، با دستگاههای پیشرفته، استفاده از رنگهای اورجینال آمریکایی و مراقبتهای بهداشتی ویژه خدمات تتو خود را ارائه می دهد. این تتوکار مرد در غرب تهران بلوار اشرفی اصفهانی نبش گلستان واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو وقت با شماره ۰۹۱۹۵۵۶۹۳۳۲ در تماس باشید. خوب است بدانید این خدمات به صورت سیار و در منزل شما هم ارائه می شود.