یک مسئول: خدمات مراکز ناباروری جهاد دانشگاهی با پایین ترین تعرفه ارائه می شود

به گزارش ربات کشاورز، لرستان مدیرکل دفتر امور مجلس جهاد دانشگاهی با اعلان اینکه خدمات مراکز ناباروری جهاددانشگاهی با پایین ترین تعرفه ارائه می شود، اظهار داشت: دلیل اول مراجعه به این مراکز، تعرفه پایین است.
محمدامین صالحی نژاد در دیدار با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان اظهار داشت: جهاد دانشگاهی لرستان جز واحدهای موفق است و با وجود این که با تأخیر و از سال ۸۱ فعالیت خودرا آغاز نموده سرعت پرشتاب داشته است.
وی افزود: یک نمونه از کارهای جهاددانشگاهی در عرصه درمان ناباروری است که تا حالا شش هزار و ۲۰۰ پرونده تشکیل شده و این در مقایسه با دیگر مراکز ناباروری، مطلوب است.
صالحی نژاد افزود: جهاد دانشگاهی در بحث درمان ناباروری با تعرفه عمومی غیردولتی است و این خدمات با پایین ترین تعرفه ارائه می شود.
این مسئول اضافه کرد: هزینه سیکل درمان ناباروری در مراکز جهاد دانشگاهی ۱۲ میلیون تومان است این در حالیست که این رقم در مراکز بخش خصوصی تا ۳۰ میلیون تومان است.
مدیرکل دفتر امور مجلس جهاد دانشگاهی با اعلان اینکه بر اساس نظرسنجی مراجعان مراکز ناباروری، دلیل اول مراجعه به مراکز این نهاد، تعرفه پایین است، اظهار داشت: جهاد دانشگاهی لرستان در بحث آموزش، گلخانه و تولید گیاهان دارویی موفق عمل کرده و هم اکنون دو گلخانه این واحد در بام لرستان و کوهدشت، فعال می باشند.
وی با اعلان اینکه جهاد دانشگاهی شبکه گسترده در کشور دارد و از این شبکه برای توزیع محصولات استفاده می نماید، اظهار داشت: در کنار این موارد، جهاددانشگاهی توانسته است مسئولیت های اجتماعی برای خود تعریف کرده و آنرا انجام دهد.

منبع: