مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان: مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان امیدواری را به خانواده های فاقد فرزند برگردانده است

به گزارش ربات کشاورز، لرستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان اظهار داشت: مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مورد حمایت مدیریت ارشد لرستان قرار گیرد.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، جلال شیخ پور امروز ۲۱ مردادماه در بازدید از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان با تبریک سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی اظهار داشت: مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی یکی از مراکز خاص و قابل اعتناء در لرستان و غرب کشور است.
وی افزود: این مرکز امیدواری را به خانواده های فاقد فرزند در لرستان برگرداننده است و مددجویان کمیته امداد امام (ره) استان از خدمات آن بهره مند شده و می شوند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان بیان نمود: با عنایت به گزارش های عرضه شده در مورد موفقیت آمیز بودن مراحل درمان ناباروری در این مرکز انتظار می رود دستگاههای متولی و مدیریت ارشد لرستان حمایت ویژه تری از جهاد دانشگاهی داشته باشند.
شیخ پور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر فرزندآوری و جوانی جمعیت بیان نمود: در جهت اجرای صحیح این سیاست مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی بازوی فرزندآوری در استان بوده و به این مطالبه مهم معظم له جامه عمل پوشانده است.
وی بیان نمود: فرزندآوری و کمک به رفع مشکل ناباروری، سبب تحکیم بنیان خانواده در لرستان می شود و هدف جهاد دانشگاهی از تاسیس این مرکز همین مبحث است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با اعلان اینکه در بحث درمان ناباروری مددجویان زیر پوشش امداد را شناسایی و برای آنها پرونده تشکیل و به جهاد دانشگاهی معرفی کرده ایم، اظهار نمود: کمیته امداد امام خمینی (ره) به لحاظ مسئولیت اجتماعی که دارد به دهک های یک تا پنجم غیرتحت پوشش که هزینه درمان را نداشتند تسهیلات پرداخت کرده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: نگاه و رویکرد مجموعه مرکز درمان ناباروری کمک به بهبود وضعیت سلامت جامعه است.