در ترکیه؛ شرکت های دانش بنیان راهی نمایشگاه پلاست اوراسیا می شوند

به گزارش ربات کشاورز، شرکتهای دانش بنیان ایرانی در سی و دومین نمایشگاه بین المللی پلاست اوراسیا (Plast Eurasia ۲۰۲۳) که در ایام اول تا چهارم آذر ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود، حضور خواهند داشت.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، سی و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت پلاستیک و صنایع وابسته (Plast Eurasia İstanbul ۲۰۲۳) با حضور فعالان صنایع و رشته های مرتبط در حوزه های مواد خام و مواد شیمیایی، تجهیزات ماشین آلات و تجهیزات و صنایع فرعی، قالب گیری و بازیافت، دستگاههای حرارتی و کنترلی، اتوماسیون سیستم های خنک کننده در استانبول ترکیه برگزار می گردد.
در پاویون شرکتهای دانش بنیان ایران در این نمایشگاه که به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری برپا خواهد شد، ۱۴ شرکت دانش بنیان به عرضه محصولات و توانمندی های خود در حوزه صنعت پلاستیک و صنایع وابسته می پردازند.
شرکت های ایرانی ها سیم کار، کاجاران، پاک شیمی، پیشگامان گیتی سبز، آزمون پلیمر سپاهان، ورا پلیمر پیشرو (پلاس پلیمر)، ویژگان بسپار شرق، ویرا تک، کرانگین، استیل غرب آسیا، نیرومند پلیمر پارس، آریا فارمد پوشش، بسپار توسعه دوام شیمی و قالب سازان ستاک اصفهان، شرکتهای دانش بنیانی هستند که در این پاویون حضور خواهند داشت.
یکی از برنامه های صندوق نوآوری و شکوفایی در جهت کمک به توسعه بازار صادراتی شرکتهای دانش بنیان، پشتیبانی از حضور شرکتهای دانش بنیان در نمایشگاه های خارجی و هم حضور در نمایشگاه های معتبر بین المللی به دو صورت حضور مستقل و برگزاری پاویون است.

منبع: