در جلسه شورای راهبری فناوری ها؛ راه اندازی برج نوآوری دانشگاه شریف با استفاده از بخش خصوصی

به گزارش ربات کشاورز، در سومین جلسه شورای راهبری فناوری ها و تولیدات دانش بنیان دانشگاه شریف که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، مبحث راه اندازی برج نوآوری شریف با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی به تصویب رسید.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از دانشگاه شریف سومین جلسه شورای راهبری فناوری ها و تولیدات دانش بنیان با حضور رئیس جمهور و بعضی از مسئولین برگزار گردید. در این نشست مبحث راه اندازی برج نوآوری شریف با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی تصویب گردید.
این مجموعه در جهت بهره مندی از ظرفیت بند ت ماده ۱۱ قانون جهش تولید دانش بنیان که جهت دهی معافیت های مالیاتی به سمت نوآوری را هدف گذاری کرده است راه اندازی خواهد شد.
پیش بینی می شود با راه اندازی و تکمیل این فضا، فضای استقرار برای ۲۰۰ تیم نوآور فراهم گردد.
در این جلسه سیدعباس موسوی سرپرست دانشگاه هم حضور یافت و به تشریح برنامه های محتوایی این مجموعه و لزوم توسعه زیرساخت های دانشگاه پرداخت.
گفتنی است شورای راهبری فناوری ها و تولیدات دانش بنیان که به باعث ماده ۸ قانون جهش تولید دانش بنیان تشکیل شده است بالاترین رکن اجرایی این قانون است که با ریاست رئیس جمهور برگزار می شود.
معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، وزیر علوم تحقیقات و فناوری، وزیر صنعت و معدن و تجارت، وزیر امور اقتصادی و دارایی، چند تن از نمایندگان مجلس از اعضای این شورا هستند.