ادامه آلودگی هوای تهران تا ظهر فردا

ربات کشاورز: اداره کل هواشناسی استان تهران از ادامه آلودگی هوای تهران تا ظهر فردا (۱۳ دی ماه) بارش باران و برف در ارتفاعات استان طی روزهای جمعه و شنبه (۱۵ و ۱۶ دی ماه) آگاهی داد.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی طی سه روز آینده با استقرار جوی نسبتا پایدار آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و در مناطق پرتردد و صنعتی در بعضی ساعات خصوصاً امشب تا ظهر فردا (۱۲ و ۱۳ دی ماه) انباشت آلاینده های جوی، کاهش کیفیت هوا و غبار محلی پیش بینی می شود.

عصر تا شب چهارشنبه و پس از ظهر جمعه تا شنبه (۱۵ تا ۱۶ دی ماه) در پاره ای نقاط خصوصاً بخش های جنوبی و غربی استان، افزایش وزش باد، گاهی وزش باد شدید و کاهش نسبی آلاینده های جوی مورد انتظار است.

روزهای جمعه و شنبه آسمان کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی با وزش باد و در ارتفاعات در بعضی ساعات همراه با بارش باران و برف پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، توچال با کمینه دمای ۹- درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۳ دی ماه) صاف تا قسمتی ابری و غبارآلود، از پس از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۱۴ دی ماه) صاف در بعضی ساعت ها غبار محلی، گاهی وزش باد، اواخر وقت افزایش ابر با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.