رئیس جهاددانشگاهی کردستان عنوان کرد راهیابی ۵۲ ایده به مرحله پیش داوری سومین جشنواره های ایده های برتر

به گزارش ربات کشاورز رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان از راهیابی ۵۲ ایده به مرحله پیش داوری سومین جشنواره های ایده های برتر در استان اطلاع داد و اظهار داشت: پیش داوری این ایده ها توسط افراد متخصص و مورد تایید پارک علم و فناوری و بنیاد نخبگان استان در هفته جاری صورت خواهد گرفت.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، چیا سهراب نژاد، روز شنبه، ۱۷ آذر در دومین جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان و سومین ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری سال ۹۷ که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار نمود: سومین جشنواره ایده های برتر به همت جهاد دانشگاهی و با همکاری دانشگاه ها، مراکز رشد و دستگاه های اجرایی استان (۲۵ آذر) در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار می گردد.
وی ادامه داد: تابحال جلسات داخلی و جلسه ای تخصصی هم با حضور مدیران علمی و پژوهشی و مدیران مراکز رشد استان در مورد برنامه های این جشنواره برگزار شده است و در هفته جاری هم ایده های ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، پیش داوری می شوند.
رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان عنوان کرد: ۵۲ ایده هم اکنون نهایی شده است که به مرحله پیش داوری راه می یابند.
ایشان در ادامه به تشریح اهمیت داوری این ایده ها پرداخت و اظهار داشت: داوری ایده ها توسط افراد متخصص و مورد تایید پارک علم و فناوری و بنیاد نخبگان استان صورت خواهد گرفت.
سهراب نژاد اعلام نمود: ایده پردازان در محورهای کشاورزی، فناوری اطلاعات، فنی مهندسی و گیاهان دارویی ایده های خویش را در این جشنواره عرضه خواهند داد.
وی تصریح کرد: در هر محور در صورت دارا بودن شرایط لازم، سه ایده برتر معرفی و تجلیل می شوند و علاوه بر این، ایده های برتر هم در مراکز رشد استان جذب خواهند شد.
رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان در انتها اظهار داشت: همینطور ایده های برتر این جشنواره به جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان که در ۲۸ آذرماه در دانشگاه کردستان برگزار می شود، معرفی شده و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.