تولید کادیلاک با نمایشگر خمیده و خدمات واقعیت افزوده

به گزارش ربات کشاورز تازه ترین مدل کادیلاک که در سال ۲۰۲۱ به بازار می آید از امکاناتی مانند نمایشگر خمیده ۳۸ اینچی اولد و قابلیت سوپر کروز برای تسهیل هدایت خودرو برخوردار می باشد.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از انگجت، کادیلاک ۲۰۲۱ اسکلید یک خودروی شاسی بلند لوکس است که دارای سه پورت یو اس بی – سی و سیستم ناوبری واقعیت افزوده هم هست.
نمایشگر ۳۸ اینچی این خودرو با دقت ۴K، به سه بخش مجزا برای نمایش اطلاعات تقسیم شده است. بخش اول، یک نمایشگر ۷.۲ اینچی لمسی در سمت چپ راننده است. بخش دوم یک نمایشگر ۱۴.۲ اینچی در پشت فرمان برای نمایش اطلاعات پایه ای در زمان رانندگی است. بخش سوم هم نمایشگری ۱۶.۹ اینچی برای نمایش اطلاعات مربوط به سیستم تهویه و امکانات چند رسانه ای خودرو است.
قابلیت سوپر کروز این خودرو، رانندگی آزاد و بدون احتیاج به دخالت دست را در مسیرهای مستقیم ممکن می کند. این توانایی بیشتر از ۳۲۰ هزار کیلومتر از مسیرهای بزرگراهی را در آمریکا و کانادا پوشش می دهد. قابیلت سوپر کروز از امکاناتی مانند تغییر خودکار مسیر رانندگی در بزرگراه، کنترل دقیق حد سرعت و غیره برخوردار می باشد.
گفتنی است در صندلی های پشتی این خودرو نمایشگرهای لمسی ۱۲.۶ اینچی جهت استفاده مسافران تعبیه شده و ۳۶ بلندگو و سه آمپلی فایر سیستم صوتی خودروی مورد اشاره را می سازند. سیستم ناوبری واقعیت افزوده هم وضعیت ترافیکی خیابان های اطراف را به صورت زنده بر روی شیشه جلوی خودرو نمایش می دهد. قیمت و زمان دقیق عرضه این خودرو هنوز اعلام نشده است.