جهاددانشگاهی در این شرایط حساس با تمام ظرفیت در خدمت کشور و مردم است

به گزارش ربات کشاورز ایسنا/قم رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم بر آمادگی کامل این مرکز برای خدمت رسانی به مردم و مسؤلان در حل بحران کرونا در قم تاکید نمود.
دکتر محمد حیدری در جمع کارکنان جهاددانشگاهی واحد استان قم اظهار داشت: بعد از شیوع بیماری کرونا و حساسیت کارهای آموزشی و خدماتی و درمانی، فعالیت مراکز جهاد دانشگاهی را تعدیل می نماییم اما هیچ یک از مراکز جهاد دانشگاهی را تعطیل نمی نماییم. امروز که شرایط بحرانی است باید در خدمت مردم، نظام و دولت جمهوری اسلامی باشیم.
وی ادامه داد شاید دانشگاه علوم پزشکی و استانداری تشخیص بدهند از امکانات جهاد دانشگاهی برای کنترل شیوع ویروس کرونا استفاده کنند، مرکز درمان ناباروری را به مرکز درمان کرونا تبدیل کنند و یا حتی از مراکز آموزشی بعنوان انبار دارو و تجهیزات بهداشتی استفاده کنند، ما باید از تمام منابع امکانات و دانش خود برای کمک به بهبود اوضاع کشور استفاده نمائیم.
رئیس جهاد دانشگاهی استان قم اضافه کرد: زمانی که همه چیز بر وفق مراد است برای اشتغال در مراکز مختلف با هم رقابت می کنند و امروز روزی است که باید شایستگی خودرا نشان دهند. حالا در صورتیکه کشور به خدمات ما احتیاج دارد باید پا در رکاب و ثابت قدم بمانیم تا شایسته نام جهادگر باشیم.
عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی به ضرورت مراقبت از کارکنان نیز اشاره نمود و اظهار داشت: افرادی در مجموعه جهاد دانشگاهی مشغول به کار هستند که گرفتار بیماری های قبلی هستند یا از فرد بیماری در منزل خود مراقبت می کنند. از این افراد انتظار حضور در محل کار را نداریم بلکه آنها را به خانه می فرستیم تا سلامتی خود و خانواده شان حفظ شود، به کسانی که چنین شرایطی دارند مرخصی داده می شود.
عضو شورای اداری استان قم اضافه کرد: جهاد دانشگاهی در موضوع تعطیلی یا اقدامات در رابطه با ویروس کرونا پیرو سیاست های استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی است. در همین راستا استریل سازی مداوم تمامی مراکز در دستور کار قرار گرفته است و ملزومات بهداشتی در اختیار کارکنان قرار خواهد گرفت.