پژوهشگاه رویان برگزار می کند مسابقه کشوری نقاشی، شعر و داستان کوتاه ویژه دانش آموزان با مبحث کرونا

به گزارش ربات کشاورز پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی مسابقه کشوری نقاشی، شعر و داستان کوتاه ویژه دانش آموزان با مبحث کرونا برگزار می نماید.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی بعنوان یک مرکز علمی معتبر و مرجع، بر خود فرض دانسته است تا در شرایط کنونی کشور در کنار سایر مراکز علمی، تحقیقاتی و درمانی در حل مبحث “بیماری کرونا” مشارکت جدی داشته باشد.
در این راستا علاوه بر طراحی چندین طرح کارآزمایی بالینی و هم مشارکت در فرایند تشخیص طبی ویروس کرونا، نگاه جدی به موضوعات آموزشی-فرهنگی هم داشته است. بنابراین معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان می خواهد مسابقه کشوری نقاشی(برای دانش آموزان ابتدایی ۱ و ۲)، شعر و داستان کوتاه(برای دانش آموزان متوسطه ۱ و ۲) را با مبحث کرونا-امید و توکل، کرونا-تحقیقات علمی و کرونا-مبارزه همگانی، برگزار کند تا از این فرصت به وجود آمده حداکثر استفاده از زمان حضور دانش آموزان در منزل به منظور افزایش دانش و آگاهی های عمومی، حاصل شود.

دانش آموزان عزیز می توانند آثار خویش را در چارچوب برگه های A۴ و با ذکر مشخصات کامل(نام و نام خانوادگی، نام پدر و شماره تماس) تا تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ به شماره تلفن ۹۸۹۰۳۱۱۱۸۴۱۵ +در واتس اپ و آدرس Royan_edu@ در تلگرام ارسال نمایند.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رویان، نهایتاً بعد از داوری، طی مراسمی در کنار برگزاری نمایشگاه در پژوهشگاه رویان، به آثار برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.