بیشتر از ۷۰ عنوان دوره آموزشی در مرکز آموزش های تخصصی جهاددانشگاهی کنگان

به گزارش ربات کشاورز بوشهر سرپرست مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاددانشگاهی شهرستان کنگان توانمندی ها و امکانات آموزشی حضوری و مجازی این مرکز در ترم تابستان را شرح داد.
جاوید سعیدی در گفت و گو با ایسنا آموزش های کوتاه مدت را یکی از حوزه های فعالیتی جهاددانشگاهی استان بوشهر در جهت مهارت آموزی و توسعه کارآفرینی دانست و اضافه کرد: ثبت نام ترم تابستان آموزش های عمومی، تخصصی، تخصصی پیشرفته و اشتغال محور در مرکز آموزش تخصصی جهاد دانشگاهی استان بوشهر به صورت حضوری و مجازی از آغاز تیرماه شروع شده است.
وی عنوان کرد: این مرکز آموزش با مطالعه و بررسی دقیق نیازهای آموزشی اقشار مختلف جامعه، شامل دانشجویان، فارغ التحصیلان و همینطور کارکنان نهادهای دولتی و غیردولتی و نیازهای آموزشی حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه مبادرت به طراحی و اجرای دوره های تخصصی در گروه های مختلف کرده است.
سرپرست مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی کنگان تصریح کرد: آموزش های کوتاه مدت به فراگیران در چارچوب دپارتمان های نفت، گاز و پتروشیمی، ایمنی، بهداشت و سلامت شغلی، علوم پزشکی، زبان های خارجی، علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات، فنی و مهندسی، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و معماری و کارآفرینی و تجاری سازی عرضه می شود.
سعیدی خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ بیشتر از ۵۰۰۰ فراگیر در مرکز آموزش های تخصصی جهاد دانشگاهی شرکت کرده و آموزش دیده اند و همچنان فراگیران می توانند دوره های آموزشی متنوع را در هر یک از دپارتمان های مذکور، و با استفاده از اساتید مجرب و مدرن ترین شیوه های آموزشی بگذرانند.
وی با اشاره به اینکه شیوع کرونا امکان برگزاری حضوری کلاس های آموزشی را با مشکل مواجه کرده است، اضافه کرد: در جهت جلوگیری از شیوع کرونا و حفاظت از سلامت فراگیران، بیشتر از ۷۰ عنوان دوره آموزشی این نهاد به شکل آنلاین، مجازی و با محتوای الکترونیکی و تحت وب برگزار شده که از راه اینترنت قابل دسترسی هستند.
سرپرست مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی شهرستان کنگان تصریح کرد: این مرکز با هدف ارتقاء دانش فنی کارکنان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور، دوره ها و کارگاه های آموزشی در حوزه های فنی و تخصصی، مدیریتی، HSE و مالی و حسابداری در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی را برگزار می نماید.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به صفحه مجازی این مرکز به آدرس https: //www.instagram.com/JDKANGAN رجوع و یا با شماره تلفن های ۳۷۲۳۳۵۳۱-۰۹۰۳۴۶۱۵۲۸۱ تماس حاصل کنند.