تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه علم و فرهنگ و فدراسیون کوهنوردی

بمنظور هم اندیشی و همکاریهای مشترک آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، استانداردسازی و اجرایی، تفاهم نامه همکاری درخلال فدراسیون کوه نوردی و صعودهای ورزشی جمهوری اسلامی و دانشگاه علم و فرهنگ به امضاء رسید.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، اجرای پروژه های تحقیقاتی- کاربردی درحوزه کوه نوردی، اکوتوریسم، سنگ نوردی، دیواره نوردی، یخ نوردی، همکاریهای آموزشی و پژوهشی در حوزه طراحی، تدوین و اجرای دوره های آموزشی و کاربردی دانشگاهی، برگزاری مشترک سمینارها، همایش ها و کارگاه های تخصصی درحوزه کوه نوردی، اکوتوریسم، سنگ نوردی، دیواره نوردی، یخ نوردی در بخش ملی و بین الملل، همکاری و حمایت مادی و معنوی در راه اندازی، تکمیل و تجهیز استارتاپ های گردشگری ورزشی، محیط زیستی، تدوین، طراحی و تالیف اسناد و مدارک علمی در حوزه های مورد توافق طرفین از مهم ترین محورهای مورد توافق طرف ها در این تفاهم نامه است.
همین طور هدایت و پشتیبانی از کارهای مشترک در چارچوب تبلیغات و ارتباطات ملی و بین المللی، تسهیل ستاندن مجوزهای لازم و مورد تایید و نیاز طرفین، تبادل متقابل اطلاعات بوسیله وب سایت ها، استفاده متقابل از منابع آموزشی، پژوهشی و… در حوزه های مورد توافق و برگزاری مسابقات و رویدادهای فرهنگی و ورزشی از دیگر موضوعات همکاری این تفاهم نامه را تشکیل می دهد.
بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، این تفاهم نامه روز شنبه، ۲۸ تیرماه ۱۳۹۹ به امضای سیدسعید هاشمی، رئیس دانشگاه علم و فرهنگ و رضا زارعی، رئیس فدراسیون کوه نوردی و صعودهای ورزشی جمهوری اسلامی، رسید.

دانشگاه علم وفرهنگ تا اطلاع ثانوی در ایام فرد تعطیل است
امور اداری دانشگاه علم وفرهنگ با صدور اطلاعیه ای اعلام نمود این دانشگاه تا اطلاع ثانوی در ایام فرد تعطیلست.
متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
«به اطلاع دانشجویان محترم می رساند؛ از روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ تا اطلاع ثانوی، تمامی امور آموزشی و خدماتی از ساعت ۸ بامداد تا ۱۴: ۳۰ روزهای زوج (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) انجام می پذیرد و دانشگاه در ایام فرد (یکشنبه و سه شنبه) تعطیلست.»