با برگزاری وبیناری توسط پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی؛ تأثیر پاندمی کووید-۱۹ بر منابع مالی و انسانی بخش سلامت بررسی می شود

به گزارش ربات کشاورز وبینار ˮتاثیر پاندمی کووید-۱۹ بر منابع مالی و انسانی بخش سلامتˮ توسط پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی (مرکز تحقیقات سنجش سلامت) ۱۰ دیماه سالجاری ساعت ۱۳ تا ۱۷ برگزار می گردد.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، بیماری ویروسی کووید-۱۹ تاثیرات گسترده ای را در اقتصاد جهانی و همینطور تبادلات تجاری منطقه ای و بین المللی بوجود آورده است. بیماری همه گیر کرونا نه تنها محدودیت های بی سابقه ای را در مجموعه ی فعالیتهای مردمی به وجود آورده بلکه باعث کاهش فعالیتهای گسترده ی اقتصادی در بخش های مهم شده است. همه گیری این بیماری باعث شد، بخش سلامت در تمام نقاط جهان با افزایش شدید تقاضا برای مراقبت های بهداشتی و درمانی مواجه شود. این افزایش تقاضا برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی و همینطور میزان بالای تلفات ناشی از کووید-۱۹ سیستم های بهداشت و درمان را تحت فشار قرار داده است. در این وبینار تاثیرات این همه گیری بر ابعاد بخش سلامت خصوصا اقتصاد سلامت و ماندگاری نیروی انسانی مورد بررسی قرار می گیرد.

این وبینار از راه سامانه امجد جهاد دانشگاهی برگزار می گردد و بعد از ثبت نام آدرس لینک کارگاه همراه با نام کاربری و رمز عبور برای شرکت کنندگان ارسال خواهد شد.

برای استفاده از وبینار نیازی به نصب نرم افزار وجود ندارد، محتوای جلسه به صورت کامل ضبط خواهد شد و در صورت نیاز برای شرکت‎کنندگان ارسال و گواهی رسمی پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی به شرکت کنندگان اعطا می شود.

علاقه مندان جهت شرکت در این وبینار می توانند با شماره ۶۶۹۵۱۸۷۷-۹ – ۰۲۱ تماس بگیرند. دانشجویان، اعضای جهاددانشگاهی و اعضای هیات علمی دانشگاه ها می توانند با ۵۰ درصد تخفیف در وبینار ثبت نام کنند.