آغاز نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی هرمزگان از فردا

ربات کشاورز: هرمزگان سوت آغاز نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در مرحله استانی، ویژه دانشجویان استان هرمزگان از فردا پنجم بهمن ماه به صدا در می آید.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان با بیان این خبر به ایسنا، اضافه کرد: مسابقات ملی مناظره دانشجویان با هدف رشد و شکوفایی فرهنگ گفتگو، ایجاد انگیزه در جامعه برای گرایش به ارتقای دانش و آگاهی، آموزش مسائل و مطالب علمی به صورت جذاب و اثربخش و همینطور تقویت فعالیتهای گروهی منسجم از جانب معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی برگزار می گردد.

محمد دل پسند اظهار نمود: با عنایت به شیوع کرونا و تعطیلی دانشگاه ها، برگزاری این دوره از مسابقات در نهمین دوره شاهد تغییراتی خواهد بود و به صورت آنلاین برگزار می گردد.

وی ضمن اشاره به اینکه همینطور با عنایت به نوع برگزاری مناظره (غیرحضوری) شرکت کنندگان باید نرم افزارها و ابزار لازم برای ایجاد ارتباط در زمان مناظره را از قبل مهیا کنند، اظهار داشت: همه مناظره کنندگان در طول مناظره باید آنلاین باشند و تصویر خویش را منتشر کنند.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان با اشاره به اینکه در این دوره مسابقات ۲۰ تیم جهت حضور اعلام آمادگی کرده اند، اظهار نمود: تیم های شرکت کننده از دانشگاه علوم پزشکی، فرهنگیان شهید بهشتی، فرهنگیان فاطمه الزهرا، هرمزگان، علمی کاربردی بندرعباس، مذاهب اسلامی، پیام نور بندرعباس، علمی کاربردی بندرلنگه، علمی کاربردی پارسیان و پیام نور بندرلنگه برای شرکت در مسابقات نام نویسی کرده اند.

دل پسند ضمن اشاره به اینکه این مسابقات از فردا پنجم بهمن ماه ساعت ۸ بامداد آغاز خواهد شد، تصریح کرد: جهت داوری این رقابت ها از اعضای به نام و متخصص هیات علمی دانشگاه های سراسر هرمزگان بهره خواهیم برد.