بیانیه جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن

جهاددانشگاهی با انتشار اطلاعیه ای به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن، چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اصرار کرد که اعضای این نهاد انقلابی اعلام می کنند کماکان همه توان و اندوخته جهادی خودرا برای اعتلا و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران به کارگیرند.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، متن بیانیه جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن، چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزیِ انقلابی است که روحِ آن اسلام، بطنِ شعارهایش کرامت و خلیفه اللهی انسان و رهبر و مردم، بازوانِ قدرتمند آنند؛ تا بانگ و باورِ وحیانی الله اکبر، به میوه عدل و پیشوایی مستضعفان و سعادتمندی بشر، به ثمر بنشیند.

این رستاخیز بزرگ استکبارستیزی در طول حیات خود بواسطه فداکاری ها، ایثار و جان فشانی های مردمی زنده شده از برکت اسلام، آن چنان رحمت الهی و امدادهای غیبی را جلب کرد که در میادین سخت دشمنی ها و آزمون های دشوار در مقابل چشمان حیرت زده جهانیان، سربلند بیرون آمد.

آری «جمهوری اسلامی، حَرَم است و این حَرَم اگر ماند، دیگر حَرَم ها می مانند». این حرکت عظیم و این اراده مصمم، مادامی که ایمان، مقاومت، اخلاص و عمل در آن جریان داشته باشد، از گزند آفات، مصون و روزبه روز به آرمان های والایش نزدیک تر خواهد شد.

امروز باوجود سختی ها در کشور، معجزه استقلال خواهی، عزت طلبی و خودباوری برآمده از تفکر انقلابی، روزهای روشن آینده را نوید می دهد. اراده ملت و خصوصاً جوانان متعهد، مبتکر و نخبه ایران اسلامی، تیغِ تحریم و تهدید را کُند کرده و دشمن، خود مدت هاست که از سلاح نامطمئنش، ناامید و در آزمون وخطای پروژه های نفوذ و تحریف و انکار، غوطه ور شده است.

این روزها اجزای نرم افزار پیشرفت انقلاب اسلامی به دست جوانان و حرکت های علمی آنان در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بیش ازپیش در مرحله تکامل و پوست اندازی قرار دارد.

مکتب مقاومت به سرعت به حوزه های فناوری تسرّی یافته و تولید و رفع نیازها به کمک فرهنگ و مدیریت جهادی، به سکّه رایج در کشور تبدیل شده است.

همه این رخدادها بعنوان بهترین بهانه برای گرامیداشت و جشن یوم الله ۲۲ بهمن ماه بعنوان نقطه عطف تحقق حاکمیت مردم ایران بر سرنوشت خود برمبنای تعالیم انسان ساز اسلام، درعین حال همیشه، تعهدآور و تکلیف ساز است.

در این رابطه باید تجربه ۴۲ ساله انقلاب اسلامی ایران، سفارش های امام راحل (ره) و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب به خوبی ملاک عمل قرار گیرد بطوریکه اعتماد عمومی به دنبال عمل خالص، حفظ و تقویت شود.

کشور، همان گونه که اقتدار خودرا در عرصه های مختلف دفاعی، علمی، امنیتی و تأثیرگذاری منطقه ای نشان داده، باید متناسب با آنها اقتصاد دانش بنیان، توسعه محصولات فرهنگی و دستیابی به الگوی رسانه ای را بطور جد در دستور کار قرار دهد.

این مهم، با ظرفیت های آشکار و پنهان و استعدادهای فراوان در کشور و نیز وجود سند باارزش فقه سیاسی یعنی بیانیه گام دوم انقلاب، کاملاً قابل حصول و در دسترس خواهد بود.

اعضای نهاد انقلابی جهاددانشگاهی بعنوان یکی از اجزای این حرکت بزرگ و تاریخی، ضمن گرامیداشت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن بعنوان نقطه اوج فجر آفرینی ملت شهیدپرور ایران اسلامی، اعلام می کنند کماکان همه توان و اندوخته جهادی خودرا برای اعتلا و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران به کارگیرند.

جهاددانشگاهی
۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۹