معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان: کارهای جهاد دانشگاهی در مرکز رویان با دنیا برابری می کند

به گزارش ربات کشاورز لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اظهار داشت: جهاد دانشگاهی به لحاظ علمی کارهایی در مرکز رویان انجام داده که با دنیا برابری می کند.
دکتر محمود ثمینی امروز بیست و ششم بهمن ماه در آیین تکریم و معارفه رؤسای جهاد دانشگاهی لرستان که در سالن اجتماعات این واحد برگزار شد، با تبریک ولادت امام محمدباقر(ع) اظهار نمود: این امام همام افراد توانمند و دانشمندی را در مکتب دین اسلام تربیت کردند.
وی با اشاره به رسالتی که بر عهده جهاد دانشگاهی گذاشته شده است، بیان کرد: تعلیم و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی در قشر جوان، تولید مواد کمک آموزشی، پیگیری طرح های تحقیقاتی، صنعتی و نیمه صنعتی، ارائه خدمات علمی و فناوری و مورد نیاز جامعه، مشارکت در ایجاد زمینه های مناسب برای اشتغال فارغ التحصیلان و پشتیبانی از آنها برای ایجاد زمینه کارهای علمی و پژوهشی بر طبق نیازهای تخصصی جامعه و… همچون ماموریت های جهاد دانشگاهی بوده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اظهار داشت: آنچه مهمست این است که جهاد دانشگاهی، جهد، تلاش و کوشش داشته برای رسیدن به اهداف ترسیم شده و در زمینه های بسیار زیادی پیشگام بوده؛ در زمینه کارهای دانش بنیان کارهای ارزشمندی انجام داده است.
ثمینی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی با وجود افراد خدوم، متدین، توانمند، جهادی و نخبه توانست باورغلطی که غرب بر ذهن جوانان گذاشته بود که نمی توانیم توسعه پیدا کرده و تولید علم نماییم، را از اذهان جوانان پاک کرد و اینطور نهادینه کرد که خواستن توانستن است و با وقت گذاشتن می توان به اهدافی که ترسیم شده رسید.
وی اشاره کرد: جهاد دانشگاهی به لحاظ علمی کارهایی در مرکز رویان انجام داده که با دنیا برابری می کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه لرستان با داشتن مردم فهیم، مهربان، غیور و دوست داشتنی کمتر توسعه یافته است، اضافه کرد: با این وجود جهاد دانشگاهی لرستان مبادرت به انجام کارهای تحقیقاتی و کارهای آموزشی و ایجاد مرکز درمان ناباروری کرده و ما نیز در کنار جهاد هستیم و هرجا نیاز باشد حمایت خواهیم کرد.
ثمینی بیان کرد: لرستان علاوه بر مواهب الهی دارای نیرو و منابع انسانی فوق العاده غنی است که آماده خدمت رسانی به مردم هستند.
وی اشاره کرد: چنانچه جهاد دانشگاهی کشور در امتداد توسعه کاری لرستان را یاری بیشتری می کرد کوشش های این مجموعه برای مردم این دیار ملموس تر می شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اظهار داشت: با ایجاد مرکز درمان ناباروری در لرستان، از استان های همجوار مراجعه می کنند و این مرکز امیدی برای آینده برخی زوجین که برای فرزندآوری مراجعه می کنند خواهد بود و اساسا این مساله منجر به نشاط اجتماعی خواهد شد.
ثمینی به اهمیت خدمت رسانی به اقشار جامعه اشاره نمود و با اعلان اینکه این مسئولیت ها فرصتی بوده که بر عهده ما گذاشته است، عنوان کرد: “بنا به فرموده امام علی (ع) فرصت ها مانند ابر در آسمان در حال گذر هستند” و باید حواسمان جمع باشد این فرصت ها را بیهوده از دست ندهیم و وقتمان را هدر ندهیم.
در آخر این جلسه با تقدیر از زحمات دکتر سیدعلی نادر دهقانی، دکتر امین سلاحورزی بعنوان سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان معرفی و منصوب گردید.

منبع: