مشاور رهبر معظم انقلاب: راهی جز پیمودن مسیر علم و فناوری برای حل مشکلات نداریم

به گزارش ربات کشاورز آذربایجان شرقی مشاور رهبر معظم انقلاب در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح اشاره کرد: جز پیمودن مسیر علم و فناوری راهکار دیگری برای حل مشکلاتمان نداریم.
سردار حسین دهقان، مشاور رهبر معظم انقلاب در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه با حضور در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۲۹ بهمن ۵۶، اظهار نمود: مردم تبریز در چنین روزی با گرامیداشت چهلم شهدای قم، پای کارآمده و بنیانگذار نهضت چهلم ها شدند.
وی با اعلان اینکه بعد از خیزش مردم تبریز در ۲۹ بهمن، نهضت چهلم ها در کشور منجر به پیروزی ملت در بهمن ماه ۵۷ شد، اظهار داشت: مردم آذربایجان، سابقه طولانی و تاریخی در دوره های مختلف دارند.
سردار دهقان، با اشاره به سابقه جهاد دانشگاهی و کارهای انجام شده در حوزه رویان، اقدامات این نهاد انقلابی در این عرصه را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: این نهاد انقلابی گام های خوبی برداشته، به شکلی که در حوزه رویان، در دنیا به مرجعیت علمی رسیده است.
مشاور فرمانده معظم کل قوا، با اعلان اینکه در گذشته خیلی از جانبازان با مشکلات بینایی و یا قطع نخاع را برای تکمیل روند درمان به کشورهای خارجی اعزام می کردیم که هزینه های زیادی هم به دنبال داشت، اضافه کرد: با تلاقی دادن بدنه علمی و نخبگی به فناوری و تولید محصول، مشکلاتمان حل خواهد شد.

وی اشاره کرد: خیلی از کشورهای اروپایی درگیر در جنگ جهانی دوم به دنبال جنگ، صنعت عظیمی را به راه انداختند و امیدواریم در آینده بتوانیم به جایگاهی دست پیدا نماییم که با خلق و عبور از مرزهای دانش، ثروت و سرزندگی را برای ملت ایران ایجاد نماییم تا بتوانند با امید به آینده، زندگی کنند.

مشاور رهبر معظم انقلاب در بخش پایانی سخنانش با تاکید بر ضرورت بهره مندی از حمایت خیریه ها برای حل مشکلات ناباروری زوجین، اشاره کرد: این کار به خصوص در تبریز شدنی است.

گفتنی است، در آخر این مراسم از کوشش های برخی از کادر درمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با اهداء لوح، تجلیل شد.

منبع: