رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی: جهاددانشگاهی از دوران دفاع مقدس تا بحران کرونا اهتمام در ترویج فرهنگ خودکفایی داشته است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به این که جهاددانشگاهی فرزند ایران و نمادی از انقلاب است؛ اشاره کرد: جهاددانشگاهی در همه ادوار کشور از دوران دفاع مقدس تا بحران کرونا بعنوان یک نهاد علمی اهتمام در ترویج فرهنگ خودکفایی داشته و بعنوان یک نهاد بالنده در دانشگاه های کشور به صورت مؤثر حضورداشته است.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، به همت جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و کانون های فرهنگی این دانشگاه، به مناسب روز درختکاری، مراسم رونمایی از تندیس گلستان بهشتیان سلامت و کاشت یک نهال به یاد بود سرو قامتان عرصه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی انجام شد.
رونمایی از تندیس” گلستان بهشتیان سلامت” و کاشت نهال سرو با حضور دکتر علیرضا زالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکترمحمد علی امام هادی معاون دانشجویی_فرهنگی دانشگاه و حمید حمزه زاده، سرپرست جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی انجام شد.
دکتر علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به فداکاری های مدافعان سلامت کشور، از زحمات فرزندان ایران زمین که در سنگرهای بهداشت و درمان در طول این چند ماه اخیر کارنامه درخشانی را بجا گذاشتند، تشکر و تقدیر نمود.
فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران اضافه کرد: به نیابت از مدافعین عرصه سلامت کشور، نهال سروی که نشانه استقامت است را به صورت نمادین کاشته ایم تا فرصتی باشد برای تکریم از تمام مدافعین سلامت که در ایام سخت مقابله با کرونا، بدون هیچ سلاحی تن در آتش کرونا زدند که مردم با اطمینان خاطر بتوانند به زندگی خود ادامه دهند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ادامه با اشاره به این که جهاددانشگاهی فرزند ایران و نمادی از انقلاب است؛ اشاره کرد: جهاددانشگاهی در همه ادوار کشور از دوران دفاع مقدس تا بحران کرونا بعنوان یک نهاد علمی اهتمام در ترویج فرهنگ خودکفایی داشته و بعنوان یک نهاد بالنده در دانشگاه های کشور به صورت مؤثر حضورداشته است.
دکتر علیرضا زالی در ادامه ضمن ابراز امیدواری از فراهم شدن زمینه های همکاری دانشگاه و جهاددانشگاهی در دوره جدید مدیریتی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، بر توسعه و ارتقاء کارهای مشترک تاکید نمود.
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، در آخر این مراسم رونمایی از تندیس” گلستان بهشتیان سلامت ” توسط دکترعلیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و حمید حمزه زاده سرپرست جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی انجام شد.