معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم: ارتباط مستمر با دانشجویان اولویت مهم جهاد دانشگاهی است

قم معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی درباب اولویت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان قم درسال ۱۴۰۰ عنوان کرد: حفظ ارتباط مستمر با دانشجویان، کانون ها، تشکل ها و انجمن ها، کارکنان و اساتید ذی نفوذ از اولویت های مهم این نهاد است.
علی حسینی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اقدامات معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی درحوزه دانشگاهی امسال به برگزاری جلسات گوناگون با روسای دانشگاه های استان اشاره نمود و اظهار داشت: باتوجه به لزوم حضور مستمر جهاد دانشگاهی در دانشگاه های استان اقداماتی از قبیل حضور مدیران شعب در دفاتر دانشگاهی به صورت محدود، ارتباط گیری با کارشناسان فرهنگی دانشگاه ها، ارتباط گیری با انجمن ها و کانون های دانشگاه ها به صورت محدود، حضور در شعب و ارجاع متقاضیان ثبت نام دوره های آموزشی به مراکز صورت گرفته است.
ایشان سپس از برگزاری برنامه های ملی در سال ۱۳۹۹خبر داد و اظهار داشت: برگزاری اختتامیه دومین جشنواره ملی مهدویت به صورت آنلاین برای نخستین بار دستاورد مهمی در این حوزه بود، همین طور در سطح استانی اولین جشنواره نمای مطلوب با مشارکت جهاد دانشگاهی انجام شد.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی قم با اشاره به برنامه های هماهنگ امسال اظهارکرد: برنامه هایی از قبیل برگزاری شانزدهمین دوره ی اردوی ایران مرز پرگوهر، مرحله استانی نهمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویان ایران، سلسله نشست های نقد و بررسی کتاب، سلسله نشست های نقد فیلم، مرحله استانی مسابقات ملی دفاع سه دقیقه ای از پایان نامه و مرحله استانی جشنواره دانشجویی کتاب سه دقیقه ای، در سال ۹۹ انجام شده است.
حسینی در ادامه به تشکیل کارگروه دانشجویی و دانشگاهیان بزرگداشت دهه فجر اشاره داشت و اشاره کرد: پیرو این کارگروه ۱۸ عضوی، ۲۰ برنامه در روزهای الله دهه فجر توسط جهاددانشگاهی انجام شد.
وی درباب برنامه های ویژه جهادگران در سال ۱۳۹۹ بیان کرد: برگزاری مراسم اهدای خون، مسابقه عکاسی با موضوع یک روز کاری، نشست تعامل سازنده با والدین، مسابقه ارسال ویدئو با موضوع به وقت قدردانی، تجدید پیمان با شهدا و مسابقه کتابخوانی به سپیدی یک رویا با همکاری روابط عمومی از اقدامات صورت گرفته در این عرصه بوده است.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی قم با اشاره به کارهای مرکز تخصصی لطمه های اجتماعی جهاد دانشگاهی در سال۱۳۹۹ اشاره کرد: باتوجه به اهمیت این حوزه، بیش از ۳۰ وبینار در حوزه لطمه های اجتماعی به همت این مرکز برگزار شده است.
مهندس حسینی در آخر درباب اولویت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان قم درسال ۱۴۰۰ عنوان کرد: حفظ ارتباط مستمر با دانشجویان، کانون ها، تشکل ها و انجمن ها، کارکنان و اساتید ذی نفوذ از اولویت های مهم این نهاد است.