جهاددانشگاهی یک نهاد انقلابی قابل اعتماد است

به گزارش ربات کشاورز کردستان رئیس بسیج سازندگی سپاه شهرستان کامیاران اظهار داشت: جهاددانشگاهی یک برند علمی و انقلابی است که برای جامعه کاملا قابل اعتماد شمرده می شود.
مهدی قیاسی در دیدار با مدیر جهاددانشگاهی شهرستان کامیاران با اعلان اینکه بسیج سازندگی پشتیبان جهاددانشگاهی خواهد بود، اظهار نمود: جهاددانشگاهی ظرفیت های خوبی دارد که به همین دلیل در سال آینده کارهای گسترده ای با این نهاد خواهیم داشت.
وی با اعلان اینکه جهاددانشگاهی یک نهاد انقلابی قابل اعتماد است، عنوان کرد: ظرفیت های جهاددانشگاهی بسیار گسترده است و برای توسعه جامعه باید از آن به خوبی بهرمند شود.
قیاسی در ادامه به بحث مشاغل خانگی توسط جهاددانشگاهی پرداخت و تصریح کرد: بسیج سازندگی سپاه در شهرستان کامیاران نیز در بحث کاهش بیکاری در جامعه و توسعه اشتغال خانگی در کنار جهاددانشگاهی خواهد ایستاد و در تمام زمینه ها این نهاد را پشتیبانی می کند.
رئیس بسیج سازندگی سپاه شهرستان کامیاران در ادامه اشاره کرد: در شهرستان کامیاران ۱۵۰ نخبه علمی توسط بسیج سازندگی شناسایی شده است که اگر مرکز نوآوری و شکوفایی توسط جهاددانشگاهی راهندازی شود میتوان دراین زمینه کارهای خوبی انجام بدهیم.
او در آخر تصریح کرد: تفاهم نامه درخلال جهاددانشگاهی و بسیج سازندگی سپاه منعقد شده است که به همین دلیل ما نیز میتوانیم تفاهم نامه همکاری شهرستانی را برای پیشبرد اهداف منعقد بکنیم.
در ابتدای این جلسه حیدر میدانی مدیر جهاددانشگاهی شهرستان کامیاران با اعلان اینکه حوزه کارهای جهاددانشگاهی بسیار گسترده است، اظهار داشت: جهاددانشگاهی در حوزه های پژوهش، فرهنگی، اشتغال، آموزش و کارآفرینی ظرفیت های مناسبی دارد که میتواند کمک شایانی به توسعه جامعه بکند.
وی ادامه داد: جهاددانشگاهی استان کردستان در چند سال اخیر با ورود به بحث مشاغل خانگی نقش به سزایی در کاهش بیکاری در جامعه داشته است.
میدانی اشاره کرد: در سال قبل جهاددانشگاهی با برنامه ریزی دقیق دراین زمینه و اجرای فازهای مختلف در طرح توسعه مشاغل خانگی توانست بیش از ۲۶۰۰ نفر را در زمینه مشاغل خانگی آموزش و به بازار کار متصل بکند.
مدیر جهاددانشگاهی شهرستان کامیاران با اشاره به افتتاح مرکز نوآوری در شهرستان کامیاران، اظهار داشت: مرکز نوآوری و شکوفایی می تواند در جذب نخبه های علمی تاثیر به سزایی داشته باشد و امیدواریم با برنامه ریزی های که انجام داده ایم بتوانیم یک مرکز برای جوانان این شهرستان راه اندازی بکنیم.

منبع: